הפתעה: ראש עיריית בית שמש התחבק עם ראש האופוזיציה

בהשקה של סניף "קפה קפה" בירושלים, נצפה ראש העיר משה אבוטבול מתחבק עם יריבו המר, שלום לרנר. במהלך הערב, הגיעה פמליה מכובדת, ובראשה הרבנים הגר"י יוסף והגר"מ יוסף, ראש בד"צ בית יוסף המעניק את הכשרות למקום, יחד עם 'מהדרין' - רבנות ירושלים, בראשות הרב אליהו שלזינגר. שלושת הרבנים קבעו יחד מזוזה במקום

ישראל אהרן | כיכר השבת |

על מה דיברו אמש ראש עיריית בית-שמש הרב משה אבוטבול ויריבו הפוליטי, ראש האופוזיציה שלום לרנר? בין השניים שוררת מתיחות רבה ששורשיה בבחירות הסוערות לראשות העיר לפני כ-3 שנים, אז התחרו זה מול זה (ואבוטבול הש"סניק גבר על יריבו הדתי-לאומי שזכה לתמיכת חסידי גור). היריבות אף התעצמה לאחרונה על רקע המחלוקת סביב בניה ברמת בית שמש ג'.

בזמן 'המחאה החברתית' אף עמד לרנר בראש מאהל שכוון כולו נגד תכניות הבניה של אבוטבול - מה שבלשון המעטה לא תרם ליחסים בין השניים.

זו הסיבה שהנוכחים בהשקה של סניף "קפה קפה" הכשר ברחוב כנפי נשרים בגבעת שאול בירושלים, נדהמו לראות את אבוטבול מגיע להשקה, ואף מחבק את אביו של בעל המקום... לא אחר מיריבו הפוליטי המר שלום לרנר.

השניים התחבקו, ואף הסתודדו למשך כמה דקות בבית הקפה. על מה דיברו? לאבוטבול ולרנר הפתרונים. בכל מקרה, מדובר באירוע נדיר מאד בנוף העיר בית-שמש.

כאן לא הסתיימו ההפתעות של באי בית הקפה - כשאל המקום הגיעה פמליה מכובדת, ובראשה הרבנים הגר"י יוסף והגר"מ יוסף, ראש בד"צ בית יוסף המעניק את הכשרות למקום, יחד עם 'מהדרין' - רבנות ירושלים, בראשות הרב אליהו שלזינגר. שלושת הרבנים קבעו יחד מזוזה במקום, ובירכו את בעלי הבית בהצלחה מרובה.

עוד השתתפו באירוע שורה ארוכה של רבנים, שרים ואישי ציבור- ובהם השרים דניאל הרשקוביץ ויולי אדלשטיין, יו"ר הקואליציה ח"כ זאב אלקין, ואנשי תקשורת רבים שהרימו כוסית והביעו תקווה שהאחדות שהופגנה בין היריבים הפוליטיים תשכון תמיד בין כתלי בית הקפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר