בדרך לישראל; האדמו"רים מצאנז וסקווירא, וליפא שמעלצר

שתי טיסות מארצות הברית לישראל, שצפויות לנחות בשדה התעופה נתב"ג בשעות הבוקר מכילות בקרבן אדמו"רים, ראשי ישיבות וזמר חסידי. בטיסה אחת, נוכחים האדמו"ר מצאנז, ששב לארץ לאחר מסע חיזוק בקרב חסידיו בארצות הברית שנמשך כשבועיים ימים. גם ראש ישיבת "עטרת ישראל", הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי

חיים שקדי | כיכר השבת |
הגרב"מ אזרחי וליפא שמעלצר (צילום בלעדי: כיכר השבת)

לפני שעה קלה, יצאו שתי טיסות מארצות הברית לישראל, שצפויות לנחות בשדה התעופה נתב"ג בשעות הבוקר, המכילות בקרבן אדמו"רים, ראשי ישיבות וזמר חסידי אחד.

בטיסה אחת, נוכחים האדמו"ר מצאנז, ששב לארץ לאחר מסע חיזוק בקרב חסידיו בארצות הברית שנמשך כשבועיים ימים. גם ראש ישיבת "עטרת ישראל", הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי ובנו הרב בן ציון אזרחי, שבים לישראל לאחר מסע חיזוק בארצות הברית.

באותה טיסה, נוסע גם הזמר החסידי הפופולארי ליפא שמעלצר, שמגיע לארץ למספר שעות בכדי להופיע באירוע הענק, ערב גיבוש, שעורך מחר ארגון זק"א כמדי שנה בז' באדר למתנדבי הארגון בבנייני האומה בירושלים, כאשר מיד לאחר ההופעה הוא צפוי לשוב לארצות-הברית.

בטיסה נוספת שיצאה בדרכה לארץ, נוסע האדמו"ר מסקווירא, שמגיע להשתתף בחתונת מחנובקא שתתקיים מחר בפתח-תקווה, כאשר לאחר החתונה הוא צפוי לשוב למעונו בארצות הברית.

אחד הנוכחים בשדה התעופה בארצות הברית מספר ל"כיכר השבת", כי ליפא שמעלצר התגייס לסייע למשלחת של האדמו"ר מצאנז, לאחר שבשדה התעופה הם גילו כי הם נושאים מזוודות מעבר למשקל המותר.

היות וליפא שמעלצר מגיע למספר שעות, הוא טס עם מעט ציוד, וכך, הוא רשם על שמו חלק מהמזוודות של מלווי האדמו"ר מצאנז, ובכך סייע להם לעבור את המגבלות הנוקשות שיש בשדה התעופה על המשקל שמותר לכל נוסע להעביר.

יצויין כי בטיסה הקודמת של ליפא שמעלצר לישראל, הוא פרסם בעמוד הפייסבוק שלו כי הוא טס יחד עם הרבנית מסאטמר שעשתה אז את דרכה לישראל.

הגרב"מ אזרחי וליפא שמעלצר
האדמו"ר מצאנז בשדה התעופה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר