חסידי חב"ד הפיקו סרטון הקורא להורים לקחת את הילדים לעשרת הדברות. צפו

חסידי חב"ד הפיקו לקראת חג-השבועות סרטון מיוחד הקורא להורים להביא את הילדים לקריאת עשרת הדיברות. בסרטון מככבת ילדה קטנה המתארת בשפתה את חשיבותו של מעמד הר סיני. בתוך כך, הרב הראשי לישראל, הרב שלמה עמאר, יצא בקריאה לציבור להשתדל לבוא בחג השבועות לבתי הכנסת למעמד קריאת עשרת הדיברות

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הוידאו)

הרב הראשי לישראל, הרב שלמה עמאר, יצא בקריאה לציבור להשתדל לבוא בחג השבועות לבתי הכנסת למעמד קריאת עשרת הדיברות. הרב מציין כי הקריאה מופנית לאנשים, נשים וטף, ויש חשיבות מיוחדת להבאת הילדים, בהיותם ה"ערבים" לקבלת התורה. "אל לנו לשכוח להביא עמנו את ה'ערבים' לקבלת התורה", כותב הרב בקריאה.

בקריאתו זו הולך הרב הראשי בעקבות כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש זצ"ל, שהדגיש את חשיבות המעמד של קריאת עשרת הדיברות, המהווה מעין קבלת התורה מחדש. האדמו"ר קרא לכל יהודי להשתתף במעמד, ואת להביא את התינוקות מעריסותיהם, כדי שאף הם יהיו נוכחים במעמד הקדוש.

צעירי חב"ד הפיצו ברחבי הארץ עשרות אלפי עלונים ומודעות חוצות בנושא. כמו כן הופק השנה סרטון מיוחד הקורא להורים להביא את הילדים לקריאת עשרת הדיברות. בסרטון מככבת ילדה קטנה המתארת בשפתה את חשיבותו של מעמד הר סיני.

{{{http://www.youtube.com/watch?v=GMxnqXvhq2w}}}

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר