השר אלי ישי מותקף ומבקר בבתי המשפחות השכולות

ביום בו הוא האיש הכי מותקף בישראל, בשל הדו"ח החמור של מבקר המדינה על האסון בכרמל, בחר שר הפנים אלי ישי לשהות דווקא בבית משפחות הניספים. בשעה בה הותר לפרסום הדו"ח החמור, שהה השר ישי בבית משפחת דיין בכרמיאל ששכלה את בנה מישר יוחאי שמעון ז"ל, שהיה קצין שב"ס ונספה עם חבריו באסון האוטובוס בכרמל. תיעוד

ישי כהן | כיכר השבת |
ישי בבית משפחת דיין (צילום: אתר ש"ס)

ביום בו הוא האיש הכי מותקף בישראל, בשל הדו"ח החמור של מבקר המדינה על האסון בכרמל, בחר שר הפנים אלי ישי לשהות דווקא בבית משפחות הניספים.

בזמן שהדו"ח פורסם שהה השר ישי בבית משפחת דיין בכרמיאל ששכלה את בנה מישר יוחאי שמעון ז"ל, שהיה קצין שב"ס ונספה עם חבריו באסון האוטובוס בכרמל.

מייד לאחר פרסום דו"ח המבקר, יצא השר ישי לכלי התקשורת ומסר הודעה קצרה: "ביום קשה וכואב זה לבי עם המשפחות, דו"ח המבקר מוכיח שיש להתייחס בכובד ראש לדרישות השרים בנושאים מצילי חיים והדבר החשוב ביותר כעת הוא להפיק לקחים שימנעו אסון דומה בעתיד, אני מתכוון לדרוש דיון בממשלה להפקת לקחים מהדוח, וקביעת כללים מיוחדים לטיפול בדרישות הנוגעות לנושאים מצילי חיים".

"כבר היה רושם שאני זה שהדלקתי את הגפרור ואחר כך חסמתי בגופי את כוחות ההצלה שלא יוכלו לעבור. היום, אחרי פרסום הדו"ח, כולם מבינים שלא", סיים ישי וחזר לבית משפחת דיין.

בשעות אלו שוהה עדיין שר הפנים בצפון וממשיך את ביקורו בבתיהם של המשפחות שאיבדו את יקיריהן באסון.

מול תמיכתן של חלק מהמשפחות השכולות, ישנן משפחות שמטיחות בשר ישי ביקורת חריפה. שמעון ופולט אמויאל, מתחו ביקורת קשה על פגישותיו של ישי עם המשפחות השכולות. בשיחה עם ynet הם אומרים: "מה שהוא עושה זה שיא הצביעות. למשפחה שלי הוא לא התקרב. הוא לא התקשר. אף פעם לא שמעתי ממנו מילת עידוד או נחמה. מה שהוא עושה מקומם אותי. זה כל כך בוטה וגלוי לעין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר