המצעד הפרלמנטרי של מקור ראשון: מי זכתה בתואר "העוזרת הכי דוסית"

פרויקט מיוחד של מגזין 'מוצ"ש' מבית "מקור ראשון" סוקר את פעילות העוזרים הפרלמנטרים בכנסת ישראל. מנחם גשייד כובש את המקום הראשון בקטגוריית "היועצים שהם בעצם החכי"ם האמיתיים" וירח טוקר את קטגוריית היועצים שרוצים להיות "החבר כנסת הבא" ומי נמצאת בקטגורית "העוזר הכי דוס"? (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מנחם גשייד וירח טוקר (צילום: מאיר אלפסי)

במסגרת פרוייקט מיוחד בעיתון 'מוצ״ש' של מקור ראשון בוחרים העיתונאים זאב קם וצביקה ברוט מידיעות אחרונות, ולילך ויסמן מ'גלובס' את רשימת העוזרים הפרלמנטרים המובילים - אלו שנמצאים מאחורי חברי הכנסת.

ברשימה מופיעים בין השאר שלושה עוזרים פרלמנטרים חרדים כל אחד בתחומו הוא.

בקטיגוריה של היועצים שבעצם הינם חברי הכנסת האמיתיים, המחליטים לחבר הכנסת היכן לנאום, את מי לפגוש ואפילו מה ללבוש נמצא מנחם גשייד עוזרו של סגן שר הבריאות יעקב ליצמן.

לדברי כתבי הכנסת, גשייד לקח את כל הטוב שבעולם היהודי הישן של פעם גם על חלקיו הפחות טובים והוא עושה זאת בנועם ובחיוך.

בכנסת יש מי שמכנים אותו ״מנחם גשפט״ עם רמז עבה לטריקים, לשטיקים ולמאכעריות. לדברי הכתבים, גשייד גם נוהג להתרברב בפרהסיה כי הוא הינו הבוס האמיתי.

בקטיגוריית אלו שרוצים להיות חבר הכנסת הבא, מופיע ירח טוקר יועצו ודוברו של חבר הכנסת משה גפני.

לדברי הכתבים האיש מצטיין ביחסי אנוש, בהומור ובהבנה פוליטית מבריקה ואף מצליח לעשות יחסי ציבור לא רעים למגזר החרדי בתקשורת הכללית.

בקטיגוריה המפתיעה "העוזר הכי דוס" נמצאת הגברת רבקה רביץ (רעייתו של יצחק רביץ חבר מועצת ביתר עילית) המשמשת בתפקיד מנהלת לשכתו של יו״ר הכנסת ראובן ריבלין. היא מסרבת ללחוץ יד לגברים ומקפידה על כל כללי ההלכה ועל קוצו של יוד, היא גורמת לקידוש שם שמיים ולראיה כי אשה חרדית יכולה להצליח גם בכנסת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות