היזהרו, נסיונות פריצה בדפדפן 'כרום' עלולים לחשוף את פרטי חשבון הבנק שלכם

חברת ESET, שפיתחה את האנטי וירוס הפופולארי NOD32, מפרסמת אזהרה, לפיה תוכנה זדונית מנסה להשיג פרטי חשבונות בנק דרך דפדפן ה'כרום' שבמחשב שלכם (מחשבים)

יוסף פאר | כיכר השבת |
דפדפן הכרום (צילום: מתוך סרטון של גוגל)

תוכנה זדונית העונה לשם 'Theola' עלולה לאפשר לגורמים שליליים ךהשיג את פרטי הגישה לחשבון הבנק שלכם.

חברת ESET, מפתחת האנטי וירוס NOD32, פרסמה אזהרה למשתמשי הדפדפן של גוגל, בה היא מזהירה אותם מהתוכנה הזדונית, העשויה להשתלט על פרטי חשבון הבנק של המשתמשים.

באמצעות התוכנה העונה לשם Theola, יכולים האקרים לבצע מעקב אחר פעולת המשתמש במערכת כאשר בנוסף היא מסוגלת להסריט את הפעילות בקובץ וידאו. כאשר היא מזהה שהמשתמש מבקר באתר של אחד מהבנקים המוכרים היא מתחילה לתעד את הפעילות ושולחת את התיעוד לגורם חיצוני, ואז, אתם וחשבון הבנק שלכם בסכנה.

מ-ESET נמסר, כי Theola מצליחה להתחמק מרוב פתרונות האבטחה כיוון שהיא משתמשת בדרכים לגיטימיות על מנת לחדור למערכת. כלומר, התקנת התוסף לדפדפן וקבלת ההרשאות נעשות בצורה "התנדבותית" על ידי המשתמש, בתהליך התקנה זהה לכל תוסף אחר.

ב-ESET ממליצים, כי על מנת להימנע מההונאה יש לנהוג במשנה זהירות כאשר מתקינים תוספים על הדפדפן, ובדומה לתוכנות או אפליקציות למערכות ההפעלה השונות, אל תתקינו תוספים באתרים חשודים או שאינכם יודעים מהו מקורם או למה הם משמשים. כמו כן, יש לוודא שמערכת ההפעלה ותוכנת האבטחה מעודכנות בחתימות החדשות ביותר.

חברת ESET הינה ספקית בינלאומית של תוכנת האנטי וירוס NOD32 וחבילת האבטחה ESET Smart Security לארגונים בגדלים שונים וצרכנים פרטיים. החברה מיוצגת ברחבי העולם כולו ביותר מ-180 מדינות וסניפיה המרכזיים ממוקמים היום באנגליה, ארגנטינה, סלובקיה וכמובן ארצות הברית. בישראל, מיוצגת ESET באופן בלעדי על ידי חברת קומסקיור, המפעילה בארץ מרכז פתרונות ותמיכה טכניים בשפה העברית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר