הגסיסה של גוגל פלוס: גיבוי התמונות הועבר לגוגל דרייב

ענקית האינטרנט גוגל העבירה את שירות גיבוי התמונות שלה מהרשת החברתית הכושלת גוגל פלוס - ל'גוגל דרייב' הפופולרי. לפני כשנה פרש מייסד גוגל פלוס מהרשת ויק גונדטורה (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הגסיסה של גוגל פלוס: חודשים ספורים לאחר שהחלו לזרום שמועות על כוונתה של ענקית האינטרנט להפריד את שירות גיבוי התמונות שלה מגוגל פלוס, החלה החברה להעביר את שירות גיבוי התמונות שלה לשירות "גוגל דרייב" הפופולרי.

עוד חדשות אינטרנט בכיכר השבת:

כזכור, גוגל העבירה בעבר את שירות גיבוי התמונות שלה ואת שירות עריכת התמונות "פיקסה" והטמיעה אותם ברשת החברתית הכושלת של החברה, גוגל פלוס. המטרה הייתה להעלות את מספר המשתמשים ברשת החברתית, כשמשתמשים שביקשו לקבל את הפיצ'רים המוכרים הוכרחו לפתוח חשבונות בגוגל פלוס.

אלא שבינתיים הרשת החברתית המשיכה לדשדש, ובגוגל החלו להפריד את השירותים החשובים והשימושיים מגוגל פלוס. כך למשל בחרה הרשת להפריד מגוגל פלוס את שירות המסרים המידיים שלה, Hangouts, שהחליף את "גוגל צ'אט" על מנת להעביר משתמשים לגוגל פלוס.

לפני כשנה פרש ויק גונדטורה מחברת גוגל לאחר שייסד את הרשת החברתית גוגל פלוס ועמד בראשה. כבר אז החלו השמועות על כך שגוגל צפויה להוריד מהאוויר את גוגל פלוס, שכאמור לא הצליחה להמריא, וכי זו הייתה סיבת ההתפטרות של ויק גונדטורה. אך גוגל הכחישה את ההשערות והודיעה שגוגל פלוס כאן כדי להישאר.

משתמשי גוגל דרייב יוכלו לראות כבר מעתה כי תיקייה חדשה בשם "אלבומי Google" נוספה לחשבונות גוגל דרייב המקושרים למכשירי הטלפון החכמים שלהם. אלא שבעוד משתמשי אייפון יכולים להגדיר כבר עתה את גוגל דרייב כשירות גיבוי התמונות שלהם, משתמשי אנדרואיד עדיין אינם יכולים לשנות את ההגדרה, והיא צפויה להיכנס לתוקף בעדכון מתגלגל שתשחרר גוגל בימים הקרובים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר