מיקרוסופט: חשפנו ניסיון רוסי להתחזות לסנאט האמריקאי

ענקית התוכנה הבינלאומית הודיעה, כי חשפה ניסיון של רוסים להפיל בפח משתמשים תמימים בכניסה לאתרים שמזייפים את האתרים של מוסדות ממשל בארה"ב כדי לפרוץ אליהם (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ענקית התוכנה מיקרוסופט הודיעה היום (שלישי), כי קבוצת האקרים שקשורה לממשלת רוסיה, הקימה אתרי אינטרנט שניסו להתחזות לאתרים של הסנאט האמריקאי ושל מרכזים פוליטיים שמרניים בארצות הברית. המטרה ככל הנראה להטעות משתמשים תמימים כי מדובר באתר מקורי ואז לפרוץ למחשביהם.

נשיא מיקרוסופט, בראד סמית', אמר כי "הפעילות נועדה במהותה להפריע לדמוקרטיה", אך הוסיף כי לא נראה שהיא הצליחה לשכנע מישהו להיכנס לאתרים המזויפים - באופן שעשוי היה לאפשר פריצה למחשבו.

כזכור, הרוסים הואשמו על ידי האמריקאים במעורבות במערכת הבחירות לנשיאות לפני כשנתיים, כשעל פי הטענות הרוסים היו מעורבים בבחירתו של טראמפ גם על ידי פריצה למחשבי הדמוקרטים.

עד עתה הנושא נמצא בחקירה ולא נמצאו ממצאים מספיקים כדי להביא להעמדה לדין או לאצבע מאשימה ברורה כלפי הרוסים בנושא. הנשיא טראמפ מכחיש כל קשר לפרשה וטוען כי גם אם היו לרוסים קשרים עם אנשיו הוא לא היה מודע אליהם ולא מדובר בשיתוף פעולה מסודר כפי שמתנגדיו טוענים שהיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר