נתניהו במטה הארצי של המשטרה: "ערוכים לפעול במידה שהשקט יופר"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע בצהריים (חמישי) למטה הארצי של המשטרה והודה לשוטרים על פעילותם בימי המבצע בעזה, והבהיר: "אנחנו ערוכים לפעול במידה שהשקט יופר". נתניהו הוסיף ואמר כי "יש לנו הישגים גדולים מאוד במבצע הזה. המטרות שהצבנו למבצע הושגו" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו במטה הארצי. (צילומים: פלאש 90. לע"מ)

ביום שאחרי כניסתה לתוקף של הפסקת האש, הגיע בצהריים (חמישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו אל המטה הארצי של המשטרה בירושלים, ונפגש עם השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' ומפכ"ל המשטרה רב-ניצב יוחנן דנינו.

בפתח פגישתם קיימו השלושה מסיבת עיתונאים, בה הודה ראש הממשלה לכוחות המשטרה ואמר: "עבדתם 24 על 8, שמונה ימים - 24 שעות".

"אני מבקש גם להודות למפקד כוחות הכבאות, שחר איילון ולוחמי האש, למד"א בראשות אלי בין ואנשיו, לנציב שב"ס שנדרש לטפל בבעיות שהתעוררו אהרון פרנקו ואנשיו" הוסיף ראש הממשלה.

נתניהו הוסיף והודה על הטיפול בעורף שהיה "נראה שונה", ואמר: "אני שולח את ברכתי גם לשר להגנת העורף, אבי דיכטר, למפקד פיקוד העורף, אלוף אייל אייזנברג וכל החיילים והאזרחים שעובדים בזה. העורף תפקד הפעם מצוין. זה פעל בניגוד גמור למה שציפו אויבינו. העורף שמר על קור רוח, איפוק ותעצומות נפש".

ראש הממשלה התייחס למבצע שהתקיים ברצועת עזה ואמר כי "יש לנו הישגים גדולים מאוד במבצע הזה. צה"ל הכה קשה מאוד בחמאס ובשאר ארגוני הטרור. ראשי הטרור - רבים מהם נהרגו. חיסלנו אלפי טילים שכוונו לדרום הארץ וכמעט את כל הטילים שכוונו למרכז הארץ. אנחנו פעלנו על יעדי תשתיות של ארגוני הטרור, דברים שנבנו במשך שנים רבות הושמדו".

"אנחנו ערוכים לפעול במידה שהשקט יופר", הבהיר נתניהו והוסיף כי "המטרות שהצבנו למבצע הושגו. אני יודע שיש אזרחים המצפים לתגובה חריפה עוד יותר. אנו ערוכים גם לזה. אנחנו בוחרים, כפי שעשינו במבצע הזה, להחליט מתי לפעול, נגד מי לפעול וכיצד לפעול. עכשיו אנחנו נותנים הזדמנות להפסקת אש. זה הצעד הנכון בעת הזאת למדינת ישראל אבל אנחנו ערוכים גם לאפשרות שהפסקת האש לא תקוים ואנחנו נדע ונדאג לפעול לפי הצורך".

השר יצחק אהרונוביץ' הודה לראש הממשלה ואמר לו: "עמדת וניהלת את המבצע 'עמוד ענן' ביד רמה, באופן מקצועי ושקול, תוך לקיחת אחריות אמיתית, תוך השיקול היחידי שהוא טובת אזרחי מדינת ישראל". אהרונוביץ' הודה גם לכוחות המשטרה וציין כי "הראשונים להגיע לכל זירה הם השוטרים והמפקדים".

המפכ"ל רנ"צ דנינו הודה גם הוא לראש הממשלה וציין כי הגעתו למטה הארצי "אינה מובנת מאליה. עבור המשטרה זה ביטוי להוקרה".

באשר לימי המבצע, אמר דנינו: "חווינו ירי מסיבי חסר תקדים לצד אירועי פח"ע והפרות סדר במספר גזרות. נערכנו בכוחות גדולים במאמץ כלל-ארגוני להתמודד מראש עם כל תרחיש ואירוע. היה ברור שמדובר במערכת לאומית שבה המשטרה לוקחת תפקיד מכריע בשלומם של אזרחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר