היום: הכרעת הדין בפרשת 'רמדיה'

לאחר כעשר שנים מאז פרוץ פרשת 'רמדיה' בה נפטרו שלושה תינוקות ועשרות אחרים נפגעו במצב קשה, בית המשפט יפרסם היום את הכרעת הדין נגד שלושה בכירים בחברה, שהואשמו בשני מקרים של גרימת מוות ברשלנות וב-24 מקרים של גרימת חבלה ברשלנות, הטעיית צרכנים בנסיבות מחמירות ושיבוש הליכי משפט (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(ארכיון כיכר השבת)

הצדק ייצא לאור? לאחר כעשר שנים מאז באה לעולם פרשת 'רמדיה', שהביאה למותם של שלושה תינוקות, בית המשפט השלום בפתח תקווה יפרסם היום (רביעי) את הכרעת הדין במשפט.

שלושה בכירים בחברה מועמדים לדין, גדעון לנדסברגר, בן 54, סמנכ"ל רמדיה שיווק לשעבר. משה מילר, בן 69, מנכ"ל ובעל מניות בהיינץ ישראל ודירקטור בחברות הבתש לה כולל ברמדיה שיווק וברמדיה תעשיות. פרדריק בלק, בן 64, מנהל מחקר ופיתוח וטכנולוג המזון של רמדיה לשעבר.

השלושה הואשמו בשני מקרים של גרימת מוות ברשלנות וב-24 מקרים של גרימת חבלה ברשלנות, הטעיית צרכנים בנסיבות מחמירות ושיבוש הליכי משפט.

לפני כעשר שנים, בעקבות מחסור בוויטמין B1 במוצרי רמדיה, נפטרו שלושה תינוקות שצרכו את החלב הצמחי של החברה, ו-23 תינוקות נוספים נפגעו מכך וסובלים עד היום מנכות.

אבישי זיסר בן חודשיים וגיא גולדמן בן ארבעה חודשים, נפטרו מיד עם פרוץ הפרשה בנובמבר 2003. הילדה ענבר שובע נפטרה לפני כשלוש שנים והיא בת 6. שבעה מהתינוקות שצרכו את החלב הצמחי חיים במצב בריאותי קשה מאוד.

מיכל זיסר, אמו של אבישי, אמרה אתמול לקראת הכרעת הדין: "אני לא חדורת נקם, אבל המשפט הזה מתנהל כבר קרוב לעשר שנים והגיע הזמן להחליט בעניינם של האשמים. אני בהחלט רוצה לסגור מעגל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר