בגלל התקרית באוטובוס: הליכים משמעתיים נגד 'אגד'

בעקבות פרשת הצעירה שנסעה בקו אוטובוס של 'אגד' והוטרדה על ידי נוסעים חרדים, הורה משרד התחבורה לפתוח בהליכים משמעתיים נגד אגד והנהג שלא התערב בנושא. כזכור, בתחילת השבוע סיפרה הצעירה על התקרית: "איש אחד נעמד ממש קרוב אליי, ביקש ממני לעבור אחורה ואמר שזה לא לעניין. הוא נורא הפחיד אותי אז החלטתי לפנות למשטרה" (חדשות, בארץ)

יוסף פאר | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

בעקבות האירוע בו הוטרדה הצעירה הדתיה נועה קנטמן שישבה בצידו הקדמי של אוטובוס בו נסעה, משרד התחבורה יפתח בהליכים משמעתיים נגד חברת 'אגד'.

במשרד התחבורה אומרים כי קנטמן שפנתה אל הנהג לאחר ההטרדה מצד הנוסעים נענתה כי אסור לו להתערב בנושא: "נהג האוטובוס לא היה מודע לנהלים המחייבים אותו להתערב במקרה של הטרדה, או דרישה מנוסעים לעבור ממקומם". אומרים במשרד התחבורה.

כאמור, מנכ"ל משרד התחבורה עוזי יצחקי, הורה על פתיחה בהליכים משמעתיים כנגד אגד בעקבות הפרשה. לפי הדיווח ב-ynet, במהלך ההליכים יזומנו לחקירה הגורמים האחראים בחברת 'אגד', ובנוסף, ידרוש המשרד מ'אגד' למצות את הדין עם הנהג שסירב לסייע לצעירה ועם האחראים עליו.

כזכור, בתחילת השבוע סיפרה הצעירה על השתלשלות האירוע: "עליתי ראשונה לאוטובוס אגד בקו 985. לא היה איתי אף אדם באוטובוס, אז התיישבתי מאחורי הדלת הקדמית, ליד הנהג. עם הנסיעה עלו נוסעים חרדים והתחילו הבעיות".

"עוד בצפת עלה מישהו וביקש שאעבור אחורה אבל לא הסכמתי. בחצור עלו חרדים רבים ואז התחילו הקריאות. כל מי שעלה אמר לי לעבור אחורה. הם אמרו לי שאני טמאה וצעקו שכדאי להתפלל את תפילת הדרך ממש חזק כי יש טומאה באוטובוס" סיפרה קנטמן.

צפו בשחזור האירוע:

צילום: עידו בקר - ynet

"איש אחד נעמד ממש קרוב אליי, ביקש ממני לעבור אחורה ואמר שזה לא לעניין. הוא נורא הפחיד אותי אז החלטתי לפנות למשטרה. אחותי התקשרה למשטרת אשדוד ואחרי כמה רגעים קיבלתי טלפון מהם".

"בהפסקה בנסיעה, בצומת מגידו, ירדתי מהאוטובוס לדבר עם השוטרים. כשעליתי חזרה, ראיתי על המושב שלי פתק שעליו נכתב: 'כולנו יהודים כשרים, אנא עזרי לנו לשמור על כשרותינו ולעבור אחורה, היכן שהנשים יושבות'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר