אמנון דנקנר הובא למנוחות: "חבר אמיתי"

העיתונאי אמנון דנקנר הובא למנוחות בנוכחות ראש הממשלה לשעבר אולמרט, שר האוצר יאיר לפיד וח"כ אריה דרעי. שר האוצר לפיד ספד: "בכל פעם שחסרונו של אבי הפך לבלתי נסבל, הייתי מתקשר לדוד אמנון. עכשיו יהיה פה משעמם הרבה יותר. יהי זכרו בדיוק כפי שרצה שנזכור אותו"

ישי כהן | כיכר השבת |
הלווית דנקנר, היום (צילום: מוטי קמחי, ynet)

בבית העלמין ברמת השרון נטמן היום (ראשון) העיתונאי, הסופר והפובליציסט אמנון דנקנר, שנפטר בליל שבת ככל הנראה לאחר שלקה בליבו.

במסע הלוויה לקחו חלק: ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שר האוצר יאיר לפיד, ח"כ אריה דרעי ובכירי התקשורת בישראל.

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ספד לאמנון דנקנר: "לפני כשלושה שבועות, העברת לי מסרון 'אני חולה, נפתחה ההרשמה לקבוצות מאורגנות שיסעו באוטובוסים ממוזגים לעבור על קברי הפתוח, יש התעניינות עצומה בנאומך הצפוי על קברי'.

"אני יודע שאתה צוחק, אלא שאנחנו כבר לא. כבר יומיים אני מנסה לעצור את שטף הדמעות שלי. היית אבא מסור, סב שמשתטה עם נכדיו. בשש שנים ארוכות חשבת שלפני שאלך לישון אתה חייב להתקשר ולהצחיק אותי. אני אוהב אותך מאוד, ועכשיו יותר מאי פעם".

דרעי ואולמרט בהלוויה. (מוטי קמחי, ynet)

חברו הטוב אריה דרעי ספד לו: "דווקא בתקופה הכי קשה (תקופת משפטו י.כ), כשחבריי נעלמו פתאום, הופיע אמנון. אין לי מילים לתאר את החברות והנאמנות שלו. בלי אינטרס, חבר אמיתי.

"בשיחה האחרונה נזף בי למה התנתקתי ולא ביקרתי אותו. ערב העימות שלי עם יאיר (לפיד, בתוכנית 'משאל חם'. י.כ) בטלוויזיה הוא היה בחרדה, התקשר וביקש 'אתה חייב להצליח, אבל תהיה רגוע כדי שלמחרת תגידו אחד לשני שלום'. אני מרגיש חלל גדול", אמר.

דרעי התחייב בסוף הספדו לומר על דנקנר קדיש במשך השנה הראשונה לפטירתו.

שר האוצר לפיד ספד: "בכל פעם שחסרונו של אבי הפך לבלתי נסבל, הייתי מתקשר לדוד אמנון. עכשיו יהיה פה משעמם הרבה יותר. יהי זכרו בדיוק כפי שרצה שנזכור אותו".

דנקנר נמצא בליל שבת בביתו כשהוא מחוסר הכרה, צוות מד"א שהוזעק למוקם נאלץ לקבוע את מותו.

במהלך הקריירה הארוכה שלו עבד דקנר בעיתונים 'דבר', ו'הארץ'. את עיתון 'מעריב' הוא ערך במשך כחמש שנים, ובחודשים האחרונים עבד דנקנר בעיתון 'סופהשבוע'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר