דרמה בפרשת הברנוער: עד המדינה ברח למשטרה

עד המדינה שהפליל את החשודים ברצח בבר נוער בתל-אביב, נמלט הבוקר (חמישי) מדירת המסתור בה שהה למרות שהיה תחת שמירה משטרתית. מאות בלשים מנסים כעת לאתרו, המשטרה חוששת כי ינסה לעזוב את הארץ (אקטואליה)

(צילום ארכיון: פלאש 90)

דרמה בפרשת הברנוער: עד המדינה שהפליל את החשודים ברצח בבר נוער בתל-אביב, נמלט הבוקר (חמישי) מדירת המסתור בה שהה, למרות שהיה תחת שמירה משטרתית.

הידיעה על בריחתו הכתה בהלם את המשטרה, שהקפיצה מיד מאות בלשים ושוטרים שהחלו במסע חיפושים נרחב כדי לאתר את העד, אך עד כה ללא תוצאות וטרם ידוע למשטרה לאן נמלט.

המשטרה חוששת כי עד המדינה ינסה לעזוב את הארץ וכך יהיה נתון לפגיעה מצד עבריינים בשל עדותו המפלילה.

לפי הדיווח באתר ynet, עד המדינה נמלט מדירת המסתור השניה שמצאו עבורו וזאת לאחר שהתראיין מהדירה הראשונה בה שהה.

עד המדינה שנמלט היה זה שהגיש למשטרה את כל המידע והפרטים על הרצח בברנוער בתל-אביב, הוא עומת עם החשודים והטיח בפניהם את החשדות נגדם ואף השיג הקלטות מהחשודים.

למרות זאת, הוא עדיין חשוב למשטרה כדי להביאו בפני בית המשפט להעיד על הדברים שמסר בחקירה, וכעת מדובר במכה אנושה לאחר שלא ברור אם המשטרה תצליח להישען עליו בהמשך המשפט.

עו"ד שי שורר שמייצג את אחד החשודים במעורבות בפרשה אמר כי "הסיפור הזה לא מפתיע אותי. אמרנו כבר שהמשטרה מסתמכת על אדם שקרן, ומי שיצר את כל האנדרלמוסיה הזאת זו רק המשטרה".

עו"ד משה שרמן המייצג את חגי פליסיאן, החשוד המרכזי ברצח, אמר: "זוהי צורת העבודה במשטרה מתחילת הדרך. מדובר באחד התיקים החשובים ביותר בעשור האחרון וככה היא מנהלת אותו? גם אם אני הייתי משקר למשטרה הייתי בורח בצורה כזאת. שהציבור ישפוט".

עד המדינה הוא עבריין שישב בכלא מספר פעמים בין היתר על עבירות אלימות. לפני מספר חודשים פנה למשטרה וחשף בפניה את כל הפרטים על הרצח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר