התפתחות ברצח בברנוער: החשוד המרכזי הודה

חגי פליסיאן, החשוד המרכזי בביצוע הרצח במועדון ה'בר נוער' לפני כ-4 שנים, הודה בפני מדובב משטרתי כי הוא אכן עומד מאחורי המעשים. חשוד נוסף הקשור לפרשה נשלח למעצר בית בתנאים מגבילים (חדשות, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
החשוד בביצוע הרצח (צילום: פלאש 90)

סופה של פרשת הרצח בבר-נוער? החשוד המרכזי ברצח הצעירים במועדון הבר נוער, חגי פליסיאן, הודה בפני מדובב משטרתי כי הוא האדם שביצע לפני 4 שנים את הרצח במועדון הבר נוער בתל אביב.

על פי הדיווח בחדשות ערוץ 2, הודאתו של פליסיאן, בצירוף ההוכחות שנמצאים בידי המשטרה, יביאו ככה"נ לפי הערכת גורמים במשטרה לסגירת התיק שעל פתרונו הושקעו משאבים רבים ב-4 השנים האחרונות.

בנוסף, לאחר שהודה בביצוע הרצח, ניתן יהיה להאשים את פליסיאן ברצח שני צעירים ופציעת 11 נוספים.

במקביל, בבית משפט השלום בתל אביב, הוחלט הצהריים (ראשון) לשחרר למעצר בית את טרלן חנקישייב, עצור נוסף בפרשה, החשוד כי סייע לפליסיאן לבצע את הרצח.

יממה לאחר הרצח ב'כיכר השבת': הרוצח חילוני

כזכור, יממה לאחר הרצח, כאשר בציבור הכללי התנהל מסע הסתה כנגד הציבור החרדי ושמו של יו"ר ש"ס הוכתם במהלך מסע רצח אופי שכוון נגדו, כתב ראובן שטיין ב'כיכר השבת': "מיד עם תום החקירות וגילוי הממצאים והמסקנות מהאירוע הטראומטי בתל-אביב, המשטרה תפרסם רשמית, שבניגוד לשמועות והספקולציות, מי שרצח אתמול שלושה ופצע חמישה-עשר - חילוני. הוא אף מעורער בנפשו והיה בגילופין בזמן שנכנס לאולם וירה ללא הבחנה".

הכתמת שמו של יו"ר ש"ס דאז, ח"כ אלי ישי (צילום ארכיון: פלאש 90)

"אף אחד לא הולך לבקש סליחה או להתנצל בפומבי על עוגמת הנפש, על הוצאת לשון הרע או על גרימת נזק לתדמיתה של ש"ס. התווית המכוערת שהדביקו אמש על ניסים זאב ואלי ישי, תמשיך לבעור על דש בגדם עוד הרבה מאוד זמן. הרי חברים מהקהילה נרצחו" כתב אז שטיין במילים שנשמעו נכון לאותם ימים לא נכונות, אך בתקופה האחרונה הופכות לרלוונטיות מאוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר