בלעדי

קמפיין חרדי לרב אליהו: ביקור בבתי האדמו"רים

הרב שמואל אליהו, המתמודד לתפקיד הראשון לציון, ערך בתקופה האחרונה סבב בבתי גדולי האדמו"רים. הרב אליהו הגיע למעונם של כ"ק האדמו"רים מגור ומויז'ניץ, ואמש לביתו של כ"ק האדמו"ר מצאנז. בנוסף, ביקר הרב אליהו אצל האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא בנהריה. האם העניקו לו תמיכה? (חדשות, אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב אליהו ולצידו האדמו"רים איתם נפגש (פלאש 90, א בליק, יהודה פרקוביץ, מאיר אלפסי, אנשיל בק)

בזמן שבתנועת ש"ס עוד לא נפלה ההכרעה לגבי זהותו הסופית של המועמד שיתמודד מטעמה לתפקיד הראשון לציון, הרב שמואל אליהו רבה של העיר צפת המתמודד לתפקיד ונתמך על-ידי הציונות הדתית עורך בתקופה האחרונה סבב משמעותי דווקא בבתיהם של גדולי ישראל.

ל"כיכר השבת" נודע כי בחודשים האחרונים הגיע הרב אליהו למעונם של כ"ק האדמו"רים מגור ומויז'ניץ ואמש (רביעי) ביקר בביתו של האדמו"ר מצאנז בנתניה כשהוא שוהה במחיצתם זמן רב.

מקורביו של הרב אליהו סרבו לומר אם האדמו"רים העניקו את תמיכתם, אולם ציינו כי הוא זוכה לתמיכה רחבה מכל שדרות הציבור - הן הדתי לאומי והן החרדי.

לדבריהם, המתקפה של היועץ המשפטי יהודה ווינשטיין נגדו רק חיזקה אותו. "הציבור מבין שזו מתקפה מכוונת נגד הדת היהודית ולא אישית נגדו", אמרו.

בנוסף, נודע ל"כיכר השבת" כי הרב שמואל אליהו ביקר בשבוע שעבר במעונו של האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא בנהריה וקיבל את ברכתו.

בתוך כך, הרב שמואל אליהו שוחח עם הרב אברהם יוסף רבה של חולון וחיזק את ידיו בעקבות ההכפשות נגדו וחקירת המשטרה.

לפני כחודש, ביקר הרב שמואל אליהו במעונו של מרן הגר"ח קנייבסקי ולאחר שסיפר כי קיבל את תמיכת הגר"ח, הבהירו בני הבית כי קיבל את ברכתו של הרב להצלחה בלבד.

מועמדותו של הרב שמואל אליהו שנויה במחלוקת, בעקבות פסיקותיו והתבטאויותיו נגד הערבים. היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין אף צפוי להוציא בימים הקרובים חוות דעת משפטית נגד הרבנים אברהם יוסף ושמואל אליהו המתמודדים לתפקיד הרב הראשי לישראל לפיה לא יוכל להגן על בחירתם בפני בג"ץ, וזאת בכפוף לשימוע שיערוך לרב אליהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר