בנט מגיב על ההפסד ברבנות הראשית: "לא להיכנס לדיכאון"

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט שנחל כישלון צורב במערכה על הרבנות הראשית מגיב לתוצאות: "קיווינו מאוד להביא לשינוי דרך הרבנות. לא הצלחנו, אסור להיכנס לדיכאון" (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
"אסור להיכנס לדיכאון", נפתלי בנט (צילום: פלאש 90)

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, שנחל השבוע כישלון צורב כשהפסיד את מערכת הבחירות לרבנות הראשית - דגל הבחירות שלו - ליו"ר ש"ס אריה דרעי ולחרדים. כעת בנט שלא הצליח להכניס אפילו רב ראשי ציוני דתי אחד לרבנות הראשית, מנסה לנחם את הציבור הדתי לאומי.

בדברים שכתב בנט בעמוד הפייסבוק שלו הוא אומר: "קיווינו מאוד להביא לשינוי דרך הרבנות. לא הצלחנו".

הוא מבקש מציבור תומכיו שלא להישבר: " עכשיו אסור להיכנס לדיכאון, למשבר או לקרב האשמות. נרים ראש--אנחנו פועלים יומיום למען עם ישראל. לפעמים נצליח, לפעמים לא. נמשיך לתת את כל הנשמה".

כזכור ביום רביעי השבוע עולם התורה וגדולי ישראל ניצחו את כל שאר המתמודדים נגדם והצליחו, נגד כל הסיכויים, להביא שני רבנים ראשיים בני הציבור החרדי, הגאונים רבי יצחק יוסף והרב דוד לאו.

אתמול (חמישי) התייחס "אחיו" של בנט' יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד לכישלון ואמר: "הבחירות לרבנות הראשית הסתיימו. המוסד שהיה לא רלוונטי גם קודם לחייהם ותפיסת עולמם של רבים מהישראלים, ימשיך להיות כזה גם בעשר השנים הבאות.

"מי שירצה להשתמש בשירותי הרבנות זו כמובן זכותו, אבל לא יכול להיות שלא תהיה להם אלטרנטיבה. הגיע הזמן לברית הזוגיות, שתתן פתרון גם לאלה שאינם יהודים, ולכל הישראלים היפים שפשוט רוצים להתחתן בלי התערבות של הממסד הדתי" כתב לפיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר