דיווח: בעל חזות חרדית ניסה לדקור פעיל של 'הבית היהודי' בירושלים

פעילי מפלגת הבית היהודי בירושלים, טוענים כי אדם בעל חזות חרדית ניסה לדקור אותם שעה שהפיצו שלטי בחירות באיזור גן סאקר בירושלים. המשטרה הוזעקה למקום ופתחה בחקירת האירוע (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

המאבק הפוליטי הופך לאלים? מתנדבים צעירים של מפלגת 'הבית היהודי' טוענים כי בעת שתלו את שלטי המפלגה באיזור גן סאקר בירושלים, הותקפו על ידי אדם העל חזות חרדית, שלדבריהם אף ניסה לתקוף אותם בחפץ חד.

העימות בינהם החל לאחר שהלה קרע שלטי פרסום של המפלגה, לאחר שהפעילים ניגשו לעברו וניסו לברר מדוע עשה זאת, טוענים הפעילים כי הלה שלף חפץ חד וניסה לדקור אותם.

מרבית הפעילים נמלטו מהמקום והזעיקו משטרה, כאשר פעיל אחד שנשאר במקום, הותקף על ידי הגבר, לטענתו.

יו"ר רשימת 'הבית היהודי' דב קלמנוביץ', יו"ר הרשימה בירושלים אמר בהתייחסו לאירוע: "אנו מגנים כל שימוש באלימות. ירושלים היא עיר בה כל המגזרים חיים תחת בית אחד וערכי החינוך נגד אלימות תקפים לכולם. בושה שיום לאחר יום כיפור מבוצע מעשה שטנה שכזה על ידי גורמים קיצוניים".

"אני מאמין שאדם זה אינו מייצג את כלל המגזר. אנו מצפים למערכת בחירות הוגנת נטולת אלימות ותוקפנות כיאה למערכת בחירות דמוקרטית. נמשיך לחנך לאחדות אהבה ואחווה בין האוכלוסיות השונות בעיר".

קלמנוביץ הוסיף: "חג הסוכות הוא הזדמנות לשבת אחים גם יחד, לחינוך לערכים, סובלנות וקבלה הדדית של כל המגזרים ברחוב היהודי בירושלים בכלל ובישראל בפרט. אהבת ירושלים מאחדת במיוחד בחג סוכות שהוא חג עלייה לרגל לירושלים את כל בית ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות