סוכות עצוב: סמ"ר גל קובי ז"ל הובא למנוחות

המונים ליוו הצהריים למנוחות את סמל ראשון גל קובי ז"ל שנהרג אמש מירי של צלף בחברון. השר בנט: "נעשה הכול לתפוס את רוצחי גל, ונפעל כדי שלא תהיה אופציה לשחררם" (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: אבישג שאר ישוב / פלאש 90)

סמל ראשון גל קובי ז"ל שנהרג אתמול בחברון, הובא היום (שני) למנוחות בהלוויה בבית העלמין הצבאי בחיפה.

מפקד הגדוד, ספד לגל קובי ואמר: "הבחירה להיות לוחם אינה מובנת מאליה. בחירה שיש בה כדי להעיד רבות על גל, על הערכים שלאורם חונך והבית שבו גדל. הוא היה משכמו ומעלה, בכל מקום שבו צעד האירה לו הדרך. הוא היה חייל מוביל, אהוד על ידי חייליו ומפקדיו. בעודו מגן על היישוב היהודי בחברון, נפל חלל"

השר נפתלי בנט, שהשתתף בהלוויה כנציג הממשלה, אמר: "אין לי מילות נחמה, שוב אנחנו עומדים ובוכים על בן שהלך ולא ישוב. סביבנו גואה ים של שנאה. שכנינו מלמדים ילדים בגן להרוג יהודים. יש כאלה שרוצים שנניח את נשקנו, שנברח מכאן. אל תטעו, לא נניח את נשקנו ולא נמצמץ. גם הדמעות שלנו, בבת-ים, בחברון ובחיפה לא יפריעו לנו להמשיך ולבנות".

השר נפתלי בנט בהלוויה (צילום: אבישג שאר ישוב)

"עלינו להפסיק לתת לאויבים שלנו את התחושה שדם יהודי הפך למצרך הזול ביותר במזרח התיכון, שאין עליו עונש, שאין חנינה לגנבי רכב אבל יש שחרור לרוצחי יהודים" אמר בנט.

השר בנט הצהיר: "אנחנו נילחם כדי לעקור את התפיסה הזאת שרוצחים יכולים להשתחרר ככה פתאום. הרוצחים של גל ייענשו בחומרה, ואני מבטיח שנפעל בכל כוחנו כדי שלא תהיה אפילו האופציה לשחררם אי פעם".

עמי אזולאי, דודו של ההרוג ספד לו: "גל, אתה לא לבד. אתה פרח שמוקף בהרבה פרחים, חיילים ואזרחים. הם לידך באדמת ארץ ישראל. הלכת במקום קדוש לעם ישראל, שם נשמתך יצאה. הלכת ביום קדוש, בחג. נשמות גדולות הולכות ביום כזה. ראיתי את הדמעות של החיילים שהובילו אותך וידעתי , שכולנו גל. גל אחד גדול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר