"עדיפה מפלגה דתית לאומית פשרנית מאשר לא מפלגה דתית לאומית בכלל"

הרב שלמה אבינר, התייחס לדברי הביקורת של הרב צבי טאו נגד התנהלות 'הבית היהודי' ואמר כי "מה שקורה היום בבית היהודי זו נסיגה של התורה. לא עושים עסקים בשם התורה" (בארץ)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הרב שלמה אבינר (צילום: פלאש 90)

הרב שלמה אבינר, אחד מהמנהיגים הרוחניים בציונות הדתית, התייחס לדברי הביקורת שהשמיע הרב צבי טאו, ראש ישיבת הר המור על התנהלות 'הבית היהודי', ואמר כי זו חובתו של מנהיג רוחני.

הדברים כפי שאמר הרב אבינר בפני תלמידיו ופורסמו באתר 'כיפה': "אנשי הרוח חייבים לדבר וחייבים לצעוק על מה שצריך תיקון, ולא לשתוק. צריך לפעמים להוכיח ולומר את הדברים בעברית ברורה".

הרב אבינר הוסיף: "מדינאי שמתפשר איפה שאסור איננו מנהיג, הוא עסקן. מפלגה דתית לא יכולה להתפשר על התורה, היא יסוד הקיום שלה".

הרב אבינר ביקר גם הוא את הבית היהודי, אך במילים עדינות יותר: "מה שקורה היום בבית היהודי, זו נסיגה של תורה. זו מפלגה דתית, היא לא יכולה לעשות עסקים בשם התורה".

עוד צוטט הרב אבינר כאומר: "אמרתי לפני הבחירות שאם לא נפתלי בנט, אפשר להגיד קדיש על המפלגה הדתית לאומית. הוא והגברת איילת שקד, הם חזקים, לוחמניים וכוחניים, הם יקימו לתחייה את המפלגה. אין פתרון אחר".

הרב אבינר הוסיף ואמר: "אנו רוצים שזו תהיה מפלגה דתית לאומית הלוחמת על התורה ולא מתפשרת.כמובן עדיפה מפלגה דתית לאומית פשרנית מאשר לא מפלגה דתית לאומית בכלל. נפתלי בנט הוא בולדוזר, איש יקר, ברוך השם, גם אם יש לו ציציות קצרות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר