מאות קראו להפסיק רדיפת צרכני הקנאביס: "זה משהו שה' נתן"

קרוב לאלף בני אדם הפגינו בדרישה לעצור את מה שהם מכנים "רדיפה" של משתמשי קנאביס בישראל. ח"כ משה פייגלין: "אתם לא מצליחים להבין שאלוקים נותן לנו מתנה" (חדשות, בארץ)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מוטי קמחי - ynet)

קרוב לאלף בני אדם הפגינו בתל אביב בדרישה לעצור את מה שהם מכנים "רדיפה" של משתמשי הקנאביס. בין היתר, הניפו המפגינים שלטים בהם נכתב "סמים לזה סוף, די להתעללות בחולים, די לרדיפת האזרחים" וכן "לגליזציה מיד, אנחנו לא פושעים".

בין המשתתפים הרבים, בלט חבר הכנסת משה פייגלין מ"הליכוד ביתנו", שאמר: "המאבק נושא פירות. יש ששואלים אותי מה לי ולזה כחובש כיפה. אני אסביר, אני הגשתי הצעת חוק שאומרת דבר כל כך פשוט והגיוני - שרופא שרוצה לתת קנאביס לחולה רשאי לעשות זאת בלי שמערכות יתערבו ויעוותו את המצב".

פייגלין, שר באירוע (צילום: מוטי קמחי - Ynet)

"אני עדיין רואה שהממסד לא מאפשר את זה, מדוע? כי הצמח הזה לא בא בקפסולה, לא בא ממפעל מכובד מעבר לים. אתם לא מצליחים להבין שאלוקים נותן לנו מתנה שעוקפת את כל הפטנטים האלה. קנאביס ריפא אנשים מסרטן, הוא מקל ומרפא אבל לא יודעים בדיוק איך, וזה מפחיד אותנו".

המפגינים בעד קנאביס (צילום: מוטי קמחי - ynet)

תושב בני ברק שהשתתף בהפגנה, צוטט ב-ynet כאומר: "אני סובל ממאניה דיפרסיה וצורך קנאביס באופן יומיומי כבר 4-3 שנים. זה החליף אצלי טיפול בכדורים מסורתיים של תרופות שרשמו לי ומאז חזרתי לחיים. חייבים לשנות את החוק, אף אחד לא יגיד לי לא להשתמש במשהו שאלוקים נתן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר