מאיר בלעיש ערער על ההחלטה לעריכת בחירות חוזרות בבית שמש

המועמד השלישי לראשות העיר בית שמש, מאיר בלעיש, הגיש ערעור לבית המשפט העליון על החלטת בית המשפט המחוזי שהורה על עריכת בחירות חוזרות בעיר בית שמש (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90, למצולם אין קשר לכתבה)

מפלגת "דור אחד חב"ד", בראשות המועמד לראשות העיר מאיר בלעיש, הגישה הבוקר (חמישי) ערעור לבית המשפט העליון על החלטת בית המשפט המחוזי שפסק כי הבחירות בעיר בית שמש פסולות והורה על בחירות חוזרות בעיר.

לדברי המערערים, ההחלטה על בחירות חוזרות בבית שמש היא "טעות משפטית קשה". עו"ד אילן בומבך, שהגיש את העתירה בשם המפלגה טען כי "מהלכיו של היועץ המשפטי לממשלה ננקטו בניגוד משווע להלכה הפסוקה ותוך שימוש בבסיס ראייתי קלוש".

לדברי העותרים, "אין ולו דוגמא אחת למקרה שבו בוטלו הבחירות למועצת הרשות המקומית באופן אשר פגע ברשימות רבות, תמות לב וישרות דרך, אשר הצליחו להיבחר ללא קשר לטענות 'זיוף' או 'שוחד' למיניהן".

כזכור, לפני כשבועיים קיבל בית המשפט המחוזי בירושלים, את טיעוניו של היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, על פיו, קיים חשש סביר כי בבחירות בבית שמש, לפני כחודשיים, נעשו זיופים נרחבים אשר יש בהם כדי לפסול את הבחירות ולהורות על בחירות חוזרות.

רשימתו של בלאיש, "דור אחד חב"ד", זכתה במושב אחד במועצת העיר. לטענת הרשימה, מספר תעודות הזהות המזוייפות שנתפסו אינו מצדיק את קיומו של הליך בחירות מחודש. "קיים פער ניכר של מאות רבות של קולות, בין מספר תעודות הזהות שנתפסו - 36 - לבין פערי הקולות בין המועמדים, שעומדים על כאלף קולות".

לדבריהם, "היועמ"ש מבקש 'להדביק את הפער' הכמותי, באמצעות ניחושים והשערות, שאין להם יסוד בחומר הראיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר