כיבוי אש: זינוק חריג בפניות על גז

מאז פיצוץ בלון הגז בשכונת גילה בירושלים, נרשם זינוק חריג בפניות הקשורות בנושא למוקד כיבוי האש בעיר. - 400 שיחות טלפון ו-35 אירועים נרשמו במהלך היום (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
כוחות כיבוי אש (צילום: פלאש 90)

מאז פיצוץ בלון הגז בשכונת גילה בירושלים, נרשם זינוק חריג בפניות הקשורות בנושא למוקד כיבוי האש בעיר.

400 שיחות טלפון ו-35 אירועים נרשמו במהלך היום אחרי פיצוץ בלון הגז בשכונת גילה בירושלים.

מדובר בזינוק חריג במספר הפניות, כאשר ביום עבודה רגיל המספר עומד על 20-15 שיחות טלפון המדווחות על ריח חשוד או חשש לדליפת גז ומספר האירועים בהם נקראים הכבאים לטפל בגז, עומד על בין 7-5 בלבד.

יומנאי במוקד בשירותי הכיבוי ירושלים תאר בשיחה עם ynet כי "בכל אחד מהמקרים האלה נשלח צוות לבדוק. היום בכל פעם שצוות הגיע למקום כבר חיכתה לו כתובת נוספת להגיע אליה. הכבאים עבדו בסרט נע".

כבאי משמרת הלילה בו ארע הפיצוץ, המשיכו לעבוד גם במשמרת היום ואנשי משמרת הבוקר נותרו לעבוד גם במשמרת הבאה. בין השכונות היו מאה שערים, בית וגן והר חומה. מתוך כל הקריאות, רק בשלוש הן התגלו דליפות גז.

אנשים מדווחים על ריח גז לכיבוי האש, מכיוון שלרוב הם אינם יודעים מהיכן מגיע הריח, איפה ממוקמת תשתית הגז או לאיזה חברה הם מנויים.

פיצוץ הבלון הביא למותם של אברהם טופאן (56), אשתו גלית (42) ובנם הפעוט יוסף חיים בן השנתיים.

לדברי המשטרה, אברהם הזמין את טכנאי הגז וכעת נותרו חשדות ותהיות רבות על הטיפול של טכנאי הגז ושל חברת סופרגז שנגמרו באסון הכבד. צוותים של מד"א טיפלו ב-14 בני אדם נוספים שנפצעו, ביניהם אישה שנפגעה באורח קשה וזוג קשישים שנפצעו באורח בינוני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר