הצהרת כוונות?

איילת שקד: הציונות הדתית צריכה להירתם לגיוס נשים

יו"ר סיעת 'הבית היהודי', חברת-הכנסת איילת שקד, הצהירה הבוקר כי "הציונות הדתית צריכה להירתם לגיוס נשים", מאחר ולטענתה: "לא הגיוני שכל הנטל יפול רק על המתגייסות לצבא ועל החילוניות". שקד התייחסה למשבר עם ראש הממשלה ואמרה: "נפוצץ כל בלון ניסוי שאנחנו חושבים שהוא מסוכן" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ איילת שקד, הבוקר (צילום: מיקי לנגנטל)

יו"ר סיעת 'הבית היהודי' ח"כ איילת שקד התייחסה הבוקר (חמישי) לעימות בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר מפלגתה השר נפתלי בנט ואמרה: "כל בלון ניסוי שאנחנו חושבים שהוא מסוכן - אנחנו נפוצץ אותו".

שקד שמשמשת גם כיו"ר הוועדה לשוויון בנטל התייחסה לנושא גיוס נשים לצה"ל ואמרה: "על פי הצעת הצבא יוצא שרק 52% מהבנות עושות שירות מלא, לעומת אחרות שלא מתגייסות או עושות שירות רק שנה אחת. לא הגיוני שכל הנטל ייפול רק על המתגייסות לצבא".

"בעקבות תקציבים שהועברו למשרד הבטחון ממשרד האוצר לטובת השוויון בנטל, הצבא דרש להאריך את שירות הנשים ל- 28 חודשים. זה יצמצם את הפערים ויוביל לגידול השוויון", אומרת שקד.

את הדברים אמרה שקד בכנס המנהלים הבכירים של הציונות הדתית.

שקד הוסיפה ואמרה כי "יוצא ש-52% מהבנות עושות שירות מלא, לעומת אחרות שלא מתגייסות או עושות שירות רק שנה אחת. הציונות הדתית צריכה להירתם לגיוס נשים ולמסלולים מותאמים. לא הגיוני שכל הנטל יפול רק על המתגייסות לצבא ועל החילוניות".

כמו בכל מקום בו היא נואמת, התייחסה שקד לנושא המדיני והמשא ומתן עם הראשות הפלשתינית ואמרה: "עדיין לא ברור לגמרי מה יהיה במסמך של קרי. אנחנו לא יודעים מה הולך להיות בו ואנחנו מחכים לראות מה רה"מ יעשה עם המסמך. ברור שאם יהיו חילופי שטחים לא נהיה בממשלה הזו. בנט כבר התבטא בחריפות נגד הרעיון הזה. אנחנו רוצים להבהיר שכל בלון ניסוי שאנחנו חושבים שהוא מסוכן- אנחנו נפוצץ אותו. בבלון הניסוי של אריק שרון זה נגמר בגירוש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר