ניצב מנשה ארביב עבר בדיקת פוליגרף ונמצא דובר אמת

ניצב מנשה ארביב, החשוד בקבלת טובות הנאה ממקורבי הרב יאשיהו פינטו, עבר בדיקת פוליגרף בה נמצא דובר אמת. עורך דינו פנה ליועמ"ש: "החזר את ארביב לעבודה" (בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
מנשה ארביב (צילום: פלאש 90)

היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, עדיין לא החליט האם לפתוח בחקירה פלילית כנגד מפקד יחידת להב 433, ניצב מנשה ארביב, אך האחרון כבר עבר בדיקת פוליגרף בה נמצא דובר אמת.

את תוצאות הבדיקה העביר ארביב לוינשטיין, כאשר בתוצאות הבדיקה נכתב כי "על סמך הממצאים אני בדעה כי מר מנשה ארביב דובר אמת בכל שאלות הבדיקה".

ארביב נשאל בבדיקה האם הוא קיבל אי פעם כסף או טובות הנאה מהרב יאשיהו פינטו או מקורביו. בנוסף, ארביב נשאל האם לן במלון של מקורבו של הרב פינטו, בן ציון סוקי, בניו יורק מבלי ששילם על כך. ארביב השיב לשתי השאלות בשלילה, וכאמור, נמצא דובר אמת.

פרקליטו של ארביב, עורך הדין גדעון פישר, פנה במכתב ליועץ המשפטי לממשלה ולראש המחלקה לחקירות שוטרים בבקשה להחזיר את ארביב לעבודתו במשטרה. "אנא מכם הפסיקו את מחול השדים הזה והשיבו את ניצב ארביב לעבודה" כתב פישר ליועמ"ש.

במכתב טען פישר כי "מאז סוף השבוע האחרון מגיעות אלינו עדויות למעשים פליליים כביכול הנעשים גם בימים אלה על ידי פינטו ומי מעוזריו. מדובר בחשדות חמורים בויתר לשיבוש מהלכי משפט, הדחה בחקירה והדחה לעדות שקר".

כזכור, פרקליטי הרב פינטו נפגשו אמש כשבע שעות עם היועץ המשפטי ובכירי הפרקליטות. בפגישה דנו הצדדים באפשרות להגיש כתב אישום מרוכך כנגד הרב, זאת במטרה לאפשר למשטרה ולפרקליטות להשתמש בראיות שהציגו מקורבי הרב כנגד ארביב.

נראה כי עיקר המחלוקת בין הצדדים הוא סעיף השוחד, כאשר נציגי הרב אינם מוכנים להתפשר ודורשים כי הסעיף יוסר מכתב האישום. בימים הקרובים ייפגשו נציגי הרב ונציגי הפרקליטות במטרה להחליט איך מתקדמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר