מודיעין: ילד הביא לביתו פצצת מרגמה שמצא

ילד בן 11 ממודיעין מצא פצצת מרגמה בשטח פתוח והביא אותה לביתו. כשבני משפחתו הבחינו לתדהמתם בפצצה, הם מיהרו להזעיק את חבלני המשטרה שנטרלו את הפצצה (ארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
שיגור פצצת מרמגה (צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

בפעם הרביעית תוך שנה: ילד בן 11 ממודיעין מצא פצצת מרגמה בשטח פתוח והביא אותה לביתו. כשבני משפחתו הבחינו לתדהמתם בפצצה, הם מיהרו להזעיק את חבלני המשטרה שנטרלו את הפצצה והעבירו אותה למקום בטוח, שם ביצעו פיצוץ מבוקר.

מחקירת המשטרה עולה כי במהלך משחק באחד מהשטחים הפתוחים בעיר מודיעין, משך צינור מתכת גדול את עינו של הילד שמיהר לקחת אותו לביתו, כמשחק נחמד.

כשהוריו של הילד הגיעו לביתם, הוא הראה להם את החפץ שהשיג והאב נדהם לגלות שבנו אוחז בלא פחות מפצצת מרגמה שבדרך נס, לא התפוצצה. האב ההמום התקשר לתחנת המשטרה במודיעין והשוטרים שנשלחו למקום, סגרו את האזור ואף פינו את הדיירים מהבתים הסמוכים, עד לבואו של החבלן.

הפצצה שנשארה בשטח סמוך למקום האימונים של לוחמי משמר הגבול, הועברה על ידי החבלן המשטרתי למיכל ביטחון באמצעות רובוט, כדי להשמיד אותה באופן מבוקר בשטח פתוח.

אין זה המקרה הראשון בו ילדים מוצאים אמצעי תחמושת בשטחים פתוחים שכוחות הביטחון התאמנו בהם בעבר. רק בחודש כסלו האחרון, ילד ששיחק ביער באלעד מצא נפל של פגז.

שבעה חודשים קודם לכך, ילד אחר הביא לביתו באלעד נפל של פצצת מרגמה. במקרה נוסף שאירע בשנה שעברה, נתקל ילד באמצעי לחימה ביער ליד אלעד.

ברוך השם, בכל המקרים לא היו נפגעים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר