החינוך החילוני: סחיטה באיומים בבית הספר

כתב אישום שהוגש נגד תלמידי בית ספר מבאר שבע, מגולל מסכת איומים שעבר תלמיד בבית הספר, והכל בגלל סגנון דיבורו. הם לעגו לו, ואחד מהם אף איים עליו בסכין שבידו (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
סכין (צילום אילוסטרציה: shutterstock)

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) לבית משפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד בן 19 ושני קטינים בני 17, תלמידי ביה"ס בבאר שבע, שלעגו לתלמיד אחר בבית הספר על האופן בו הוא מדבר ותחת איומי סכין, במספר הזדמנויות ביום אחד, דרשו ממנו למלא את חפץ ליבם.

כתב האישום מייחס לנאשמים עבירות של סחיטה באיומים והיזק בזדון. כשלנאשם הבוגר מיוחסת בנוסף עבירת החזקת סכין שלא כדין.

על פי עובדות כתב האישום, הנאשמים הינם חברים והם לומדים יחד עם המתלונן בבית הספר בבאר שבע, בתחילת השבוע, הנאשמים ניגשו למתלונן שהיה בחצר בית הספר, על מנת ללעוג לו על האופן בו הוא מדבר, וזאת מאחר שסברו כי הוא מבטא את האות "ש" בצורה מודגשת.

אחד הנאשמים הורה למתלונן לומר: "36 שקשוקות בשניה" ולרקוד. אחרי שסירב המתלונן להוראת הנאשמים, שלף נאשם 1 מבגדיו אולר, כיוון את הלהב לעבר גופו של המתלונן ואיים עליו באומרו : "אני משוגע, תעשה מה שאני רוצה", וחזר על דרישתו מהמתלונן, אולם המתלונן שב וסירב להוראות הנאשמים. הנאשם הניף לעברו מספר פעמים את האולר, דקר את תיקו של המתלונן באמצעות האולר מספר פעמים וחתך בתנועות סכין עלים שצמחו על ענף עץ שהיה לידם, איים על המתלונן כי אם לא יעשה כן הוא ידקור אותו. שני הנאשמים האחרים אמרו למתלונן כי הנאשם 1 משוגע וכי כדאי לו למלא אחר הוראותיו.

כתוצאה מכך, ומחמת חששו מפני הנאשמים, מילא המתלונן אחר הוראות הנאשמים והם צילמו את מה שאמר באמצעות מכשירי הטלפון הניידים שהיו ברשותם. כמו כן אמר נאשם 1 למתלונן כי הם יעלו את הסרטון לרשת הפייסבוק.

עוד עולה מכתב האישום כי המתלונן התחנן שלא יעשו זאת, עזב את המקום ונכנס לכיתה. לאחר מכן נכנסו הנאשמים אחריו לכיתה, הורו לו לצאת ולהתלוות אליהם, דחפו אותו והצמידו אל הקיר ושוב, תוך כדי איומים, דרשו שיגיד את מה שאמר בחצר, כאשר הם כל הזמן מתעדים את מה שהוא אומר באמצעות מצלמת הטלפון הנייד שהיה ברשותם.

סמוך לאחר מכן, נכנס אל חדר השירותים סגן מנהל בית הספר, הורה לכולם לצאת מהמקום, ונטל מידו של הנאשם 1 את האולר.

הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים כנגדם. בבקשת המעצר נכתב כי כדי להשתובב ולהצחיק את עצמם, בחרו הנאשמים כמטרה קלה את המתלונן, לעגו לו בבוטות, ותחת איומי סכין הפכו אותו לליצן החצר שלהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר