רבין: דכנר בדה ראיות במשפט

סנגוריו של מאיר רבין, איש העסקים החרדי ומקורבו של עד המדינה שמואל דכנר, טוענים כי ההקלטות בהם נשמע רבין מסרב להעיד בפרשת הולילנד הם ראייה כי הוא זכאי (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מאיר רבין על רקע פרויקט הולילנד (צילום: פלאש 90)

ההקלטות שפורסמו גם בתוכנית 'עובדה' בכתבת הפרופיל על עד המדינה שמואל דכנר, לא מפלילות את מאיר רבין? מאיר רבין, איש עסקים חרדי מבני ברק ומי שהיה מקורבו של עד המדינה שמואל דכנר טוען כי לא הודה בשיחתו עם עוה"ד אמנון יצחקניא ואילן במעורבות במעשי השוחד של שמואל דכנר.

לדברי סנגוריו של רבין, עורכי הדין שמואל קליין, יובל גבעון ודריה גולדין, השיחה המוקלטת בה נשמע רבין מסרב להעיד נגד היזם הלל צ'רני ואחרים כשהוא אומר "בור ששתית ממנו, תזרוק בו אבן?", לא רק שאינה מפלילה את רבין אל מהווה ראיה מזכה. הסנגורים אמרו את הדברים אתמול (ד') בסיכומיהם במשפט הולילנד.

לדברי ההגנה, רבין הגיע לפגישה עם פרקליטיו של דכנר לאחר שהללו החתימו את דכנר על התחייבות לפיה יוכלו להגיש על-פי החלטתם הבלעדית את התביעה נגד הלל צ'רני. דכנר ביקש למנוע את הגשת התביעה, בתקווה שיגיע לפשרה עם צ'רני, ולכן שלח אליהם את רבין - כדי שהלה יאמר שדכנר אינו יודע מה הוא סח, שכן כל הפעילות הכספית עברה דרך רבין.

עוד נטען בסיכומים, כי המדינה מבקשת לאחוז את המקל משני קצותיו: גם להרשיע את רבין בשוחד על סמך הדברים שבאותה שיחה, וגם לא לקבל את דבריו בה בנוגע לכך שאהוד אולמרט, אורי לופוליאנסקי ויעקב אפרתי לא קיבלו שוחד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר