"החרדים לא ייצגו אותנו כראוי"

טוב: תומכים במאיר בלעיש ולא במשה אבוטבול

פעילי תנועת "טוב" בעיר בית שמש הודיעו רשמית כי הם תומכים במועמד למועצת העיר, מאיר בלעיש. ירוחם אסטרייכר לכיכר השבת: "הקמנו את התנועה כי הנציגים החרדים לא נתנו לנו ייצוג כמו שמגיע לנו, ולמאיר בלעיש יש את הכלים והיכולת לדאוג לציבור שלנו" (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אנשי טוב נפגשים עם אבוטבול. קרובים להכריז על תמיכה בו? (צילום: סיעת טוב)

פעילי תנועת "טוב" בעיר בית שמש הודיעו רשמית כי הם תומכים במועמד למועצת העיר, מאיר בלעיש שבסיבוב הקודם התמודד לראשות העיר. הפעילים אומרים כי בקרוב הם יודיעו רשמית על תמיכתם במועמד החרדי לראשות העיר, משה אבוטבול.

ירוחם אסטרייכר הנמנה על פעילי התנועה, הסביר בשיחה עם "כיכר השבת" מדוע הם בחרו בבלעיש: "אנשי תנועת טוב היום נמצאים באותו מצב שלפני 5 שנים שבו יש קבוצה גדולה שיש לה צרכים אבל אין לה ייצוג ואין להם הנהגה, ומאחר שתנועת טוב לא הצליחה להיכנס למועצת העיר והיו"ר הודיעה כי הוא פורש מתפקידו ולא מתמודד, הדבר הטבעי היה לכנס חזרה את הפעילים שהקימו את התנועה ועוברם היא קמה, ולצאת לדרך שתהיה הכי טובה לצרכים הציבוריים שלהם".

פעילי "טוב" חובשים כיפה שחורה מגדירים עצמם חרדים, מדוע העדפתם לבחור במועמד המסורתי ולא במועמד החרדי?

"הקמנו את התנועה כי הנציגים החרדים לא נתנו לנו ייצוג כמו שמגיע לנו, ולמאיר בלעיש יש את הכלים והיכולת לדאוג לציבור שלנו, גם במקרה שצריך להילחם מול עסקנים חרדים שטובת הציבור שלנו לא מעניינת אותם", משיב אסטרייכר.

לפני כמה חודשים הודיע אסטרייכר כי הוא פורש מסיעת טוב, אך כעת עם פתיחתו של הסיבוב השני, הוא בחר לחזור. כעת הוא מנסה להסביר מדוע חזר בו: "זה לא שעזבתי, עדיין היה לי כרטיס חבר בתנועה, אבל עזבתי את פעילותי שם בגלל שנבחרי הציבור שלה כבר לא ייצגו אותנו כיפי שעשו קודמיהם בתפקיד. כעת אין תנועה אבל יש פעילים ולכן אנחנו החלטנו לבחור מי ייצג אותנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר