אבוטבול מאיים לתבוע חבר מועצה: "זריית חול בעייני הציבור"

מוטי כהן, חבר מועצה בעיר בית שמש, נדרש על ידי עורך דינו של ראש העיר משה אבוטבול לפרסם הבהרה בעיתונות בגין מספר מקרים בהם האשים לכאורה את אבוטבול כמי שהיה לו חלק בניסיון לזיוף בבחירות: "זריית חול בעייני הציבור" (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
משה אבוטבול (צילום: פלאש 90)

עו"ד עמית חדד ממשרדו של עו"ד יעקב ויינרוט המייצג את משה אבוטבול ראש עיריית בית שמש, פנה במכתב התראה למוטי כהן יו"ר 'עתיד העיר' בבית שמש ודרש ממנו לפרסם הבהרה בעיתונות בעקבות השמצות לכאורה, כשהוא מאיים בפנייה לבית משפט.

"האשמת מרשי בזיוף הבחירות בניגוד גמור לקביעותיו הברורות של בית המשפט (הידועות לך היטב) מעלה חשש כבד לניסיון פסול מצדך להטות את תוצאות הבחירות בבית שמש, תוך זריית חול בעייני הציבור כאילו מרשי הוא שזייף את הבחירות. כל זאת במטרה לפגוע בסיכוייו של מרשי להיבחר שנית לראשות העירייה", כותב עו"ד חדד.

"לא למותר לציין", מוסיף עו"ד חדד במכתב ההתראה, "כי חומרת המעשים מקבלת משנה תוקף כאשר הם נעשים על ידי דמות בכירה במפלגת עתיד העיר. אותה מפלגה שהעלתה על נס את טוהר הבחירות במדינה דמוקרטית עת ערערה על תוצאות הבחירות הראשונות. על כגון דא כבר אמרו חכמינו כי: "כל הפוסל במומו פוסל", ואידך זיל וגמור".

במכתב ההתראה מציין עו"ד חדד מספר מקרים בהם האשים לכאורה מוטי כהן את ראש העיר משה אבוטבול כמי שהיה לו חלק בניסיון לזיוף בבחירות, וזאת למרות שבית המשפט שדן בעתירה בנושא, חזר שלשה פעמים בפסק הדין שכתב בעניין הבחירות החוזרות בבית שמש, שלא היה כל קשר בין הפרשה לבין ראש העיר.

"מרשי לא היה שותף בשום צורה ודרך לזיוף הבחירות בבית שמש; מרשי לא ידע על כוונת קבוצות מסוימות בעיר לנסות ולהשפיע על תוצאות הבחירות; וממילא מעולם לא הואשם או נחשד בביצוע מעשים אלו. ההפך הוא הנכון - בית המשפט המחוזי דאג להדגיש לאורך כל פסק דינו, ובלשון שאינה משתמעת לשני פנים, כי אין בנמצא כל טענה או ראייה הקושרת את מרשי לפגמים שנפלו בבחירות", כותב עו"ד חדד.

עו"ד עמית חדד לא מסתפק רק בהארת הפן המוסרי והאנושי כנגד פרסום שקרים ו'זיופי עובדות' כנגד נבחר ציבור בניסיון לקושש הון פוליטי, אלא גם יוצא עם דרישה חד משמעית אותה מפנה אל מוטי כהן "הנך נדרש, תוך 48 שעות מיום קבלת מכתב זה, להוציא מכתב הבהרה באחד היומנים הנפוצים בישראל, כי מרשי לא היה מעורב, במישרין או בעקיפין, בפגמים שנפלו במהלך הבחירות בבית שמש. בנוסף, הנך נדרש להורות על הסרת כל שלטי החוצות מהם משתמע כי מרשי נתן ידו לזיוף הבחירות. אם לא תעשה כן הורני מרשי לנקוט בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותו, לרבות פנייה לבית המשפט".

ניסיונותינו לקבל את תגובת מוטי כהן עלו בתוהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר