אסיר עולם: 'יש לי מידע על החייל הנעדר גיא חבר'

אסיר המרצה שני מאסרי עולם בגין רצח, פנה לפרקליטות בטענה כי יש בידיו פרטים על החייל גיא חבר, שנעדר משנת 1997. עורך דינו: ממתינים לתשובת הפרקליטות (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
חיילים בחיפושים אחר חבר (צילום: אביהו שפירא - ynet)

אסיר המרצה שני מאסרי עולם בגין רצח, פנה לאחרונה לפרקליטות במחוז הצפון וטען כי יש בידיו מידע הנוגע להיעלמותו של החייל גיא חבר, שנעלם בשנת 1997.

במשרד המשפטים אמנם אישרו כי התנהלו מגעים עם האסיר, אך לדבריהם, המגעים לא הבשילו "לכדי עיון ענייני, הן בשל טעמים הנעוצים באסיר והן בטיב המידע".

מנגד, עורך דינו של האסיר, ציון שמעון, אמר כי "אנחנו נמצאים במשא ומתן מתקדם עם הפרקליטות וממתינים לתשובה כבר מעל חודש וחצי".

על פי אחת ההערכות, האסיר שמע על העניין בעבר מאסירים שאיתם היה כלוא. גורמים אחרים ציינו כי כבר קרה בעבר מספר פעמים שאסירים טענו כי יש להם מידע במטרה לקבל הקלות במאסרם.

כזכור, בשנה החולפת הורתה ראש אגף כוח אדם בצה"ל, אלוף אורנה ברביבאי, על חידוש החיפושים באזורים שבהם נראה גיא חבר ביום היעדרו, מתוך תקווה לגלות ממצאים חדשים שישפכו אור על המקרה, אולם עד כה ללא תוצאות.

ב-2011 טענה מרים קויניקה, אזרחית גרמניה, שנעצרה בסוריה לפני מספר שנים כי באחד הימים בהם הייתה עצורה בכלא בדמשק הוכנס לתא מתורגמן שדמה דמיון רב לחייל הנעדר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר