ביום השואה: מירוץ סקייטבורד חילוני בתל אביב

בזמן שאלפי יהודים בארץ ובעולם ציינו את יום השואה בקריאת תהילים ולימוד משניות לעילוי נשמת הנספים, בעיר תל אביב קיימה קבוצת צעירים חילונים חסרת בושה מירוץ סקייטבורד קולני. גולש 'כיכר השבת' תיעד את המראות ושלח למייל האדום (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: ישי דריקס, המייל האדום)

חסרי בושה: בזמן שרבבות יהודים, חילונים ודתיים כאחד התייחדו עם זכרם של הנספים בשואה הארורה, קבוצת צעירים חילונית קיימה מירוץ סקייטבורד קולני ברחובות העיר העברית הראשונה תל אביב. גולש 'כיכר השבת' שתיעד את המראות, הדגיש בשיחה עם 'כיכר השבת' כי חש מזועזע מהזילות שנהגו הצעירים ביום הזיכרון לקורבנות שואה.

יצויין, כי כמידי שנה, גם הפעם תועדו צעירים חילונים וחרדים משחקים כדורגל בירושלים ובאזורים שונים בארץ, בגן סאקר בי-ם תועדו משפחות חרדיות כשהן עושות "על האש" במקום. צעיר חרדי שתועד בירושלים לצד מנגל נשמע אומר: "יום השואה זה החג שלכם, לא שלנו. תשמור את השבת ואחרי זה נשמור את החגים שלכם".

נער חרדי ששהה בסמוך למוקד המנגלים בירושלים אמר כי "כשחילונים עושים על האש בשבת אתם לא מצלמים, כשמדובר בחרדים קל לכם להיטפל אלינו". אישה חרדית נשמעה אומרת: "גם אתם לא צמים ביום השואה, מה הבעיה? אני לא צריכה לתת לכם דין וחשבון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר