בן 10 טבע למוות במאגר מי ביוב

ילד בן 10 טבע במאגר מי ביוב שעל יד נס עמים כשנכנס למקום עם חבריו. כעבור שעתיים נמצאה גופתו על ידי צוללנים. המשטרה: "כנראה טיפסו מעל הגדר המקיפה" (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
כוחות ההצלה שהגיעו למאגר (צילום: אחיה ראב"ד - ynet)

גופתו של ראמי נעאים, ילד בן עשר מאבו סנאן שטבע היום (ראשון) למוות במאגר מי הביוב לאחר שנכנס למקום עם חבריו, נמשתה מהמאגר על ידי צוללנים לאחר מספר שעות של חיפושים שנערכו במקום.

מדיווח ראשוני נמסר כי קבוצה של ילדים בני 10-7 נכנסה למים, וכאשר יצאו הבחינו שאחד מחבריהם נעדר. צוותי הצלה הוזעקו למאגר, שמימיו בעומק של כ-7-6 מטרים, כאשר במקביל הוזעקה למקום גם יחידת צוללים של המשטרה.

לאחר מספר שעות כנס למאגר צוללן של החברה הפרטית "גל ים" שהבחין בגופת הילד סמוך למקום שבו נעלם. אנשי הצוות משו את הגופה מהמים בעזרת חבלים.

מפקד משטרת נהריה, סגן ניצב יוסי שרביט, אמר כי מתחקור ראשון עולה שהילדים טיפסו על הגדר המקיפה את מאגר מי הקולחין. לדבריו, "שניים נכנסו למים והחלו לטבוע. השלישי ניסה להוציא אותם, אבל הצליח להוציא רק אחד".

אחד מאנשי ההצלה שהגיעו מקום סיפר כי "כשהגענו למקום הובילו אותנו אנשי חברת חשמל לשני ילדים מבוהלים. אחד היה רטוב עד הברכיים. הוא סיפר שאחיו החליק למים. הוא ניסה למשוך אותו ביד אבל לא הצליח והוא החליק פנימה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר