אזהרה לבני ברקים: להתרחק ממגדלי ב.ס.ר

במשרד להגנת הסביבה מזהירים שלא לשהות מחוץ למבנים סגורים ברדיוס של 50 מטרים מהבניין בו השתוללה השריפה בשבועש עבר סמוך למגדלי ב.ס.ר בבני ברק (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אזור השריפה ליד מגדלי ב.ס.ר (צילום: כיכר השבת)

ארבעה ימים אחרי השריפה שהשתוללה במבנה תעשייה סמוך למגדלי ב.ס.ר, ברחוב הירקון 6 בבני ברק, במשרד להגנת הסביבה הודיעו בצהרים (ראשון) כי הם ממליצים לציבור שלא לשהות מחוץ למבנים סגורים ברדיוס של 50 מטרים מהבניין.

במשרד להגנת הסביבה התייעצו עם כלל הגורמים הרלוונטיים בהם כיבוי האש, המשטרה ומשרד הבריאות. במהלך ההתייעצות עלו נתונים מדאיגים לפיהם התגלו בבניין כמויות גדולות של אסבסט שעלו באש וחלקם עדיין בוערים.

במשרד להגנת הסביבה מזהירים את הציבור כי מי שנמצא באזור מתבקש שלא לפתוח חלונות ומזגנים. באזור השריפה עדיין ישנן בתי עסק שלא פתחו את שעריהם מאז בוקר יום חמישי בשעה שכבאי האש סיימו לכבות את הדליקה.

במהלך מאמצי הכיבוי, חברת החשמל ניתקה את הזרם בכל הרחובות הסמוכים לבקשת מכבי האש שכעבור מספר שעות, סמוך לשעה 05:00 בבוקר, השיגו שליטה וכיבו את האש.

דובר כבאות מחוז דן רשף משנה אבי קורדובה סיפר: "קיבלנו דיווח על שריפה בחנות, הצוותים הגיעו למקום לאזור תעשייה ברחוב הירקון בקרבת קניון איילון. הזרמנו כוחות רבים מכל אזור גוש דן. אנחנו לא לוקחים צ'אנס, למרות שהאזור אינו מאוכלס".

קורדובה מוסיף ומעדכן כי "עדיין יש צוותים שמכבים כיסים קטנים של בעירה. היה שם גג שקרס והרבה פלסטיק בער. רוב הצוותים שוחררו, האש בשליטה ונפתחה חקירה לבדיקת נסיבות הדליקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר