כך עברה השבת אצל משפחת יפרח: בכי ותפילות

צמרת עיריית אלעד, קצינים ואנשי שב"כ שהו קרוב אל בני משפחת יפרח באלעד. אפי שטרן מנהל המוקד העירוני מספר על השבת שעברה על המשפחה: "שבת מרוממת" (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
האב והבן למשפחת יפרח בתפילות לשלום אייל (צילום: פלאש 90)

מאז היוודע דבר חטיפת תלמידי הישיבה היו אלו צמרת עיריית אלעד ומערכת הביטחון שהגיעו אל בית משפחת יפרח ברחוב רש"י בעיר, כל זאת במטרה לעודדם ולחזקם. ככל שנקפו השעות הבינו בני המשפחה כי השבת שתיכנס בעוד מספר שעות - הם יאלצו לעבור ללא בנם אייל בן ה-19.

אפי שטרן, מנהל המוקד העירוני בעיריית אלעד, בא ונכנס בבית המשפחה. בשיחה עם "כיכר השבת" הוא מספר על השבת הקשה שעברה על בני המשפחה. לדבריו, ההורים מגלים איפוק יוצא דופן ומחזקים את הבאים לחזק ומעודדים את הבאים לעודד.

"היינו בבית המשפחה במהלך השבת", הוא מספר, "מדובר במשפחה חזקה מאוד, משפחה מאוד איכותית ואצילית. לשאלה של אחד הנוכחים האם עברה עליכם שבת קשה? השיבה האם "שבת מרוממת, לא שבת קשה. שבת של תפילות".

לדברי שטרן, המשפחה מרגישה את האחדות של עם ישראל ומבקשים שימשיכו להתפלל: "הם מרגישים את האחדות של עם ישראל והם מבקדשים מכולם שימשיכו כך באחדות ותפילות כי רק זה יכול לעזור להביא את הילדים בחזרה הביתה וכולנו מקווים שיחזרו בשלום".

בני המשפחה מיעטו לצאת מביתם במהלך השבת, מלבד תפילה אחת: "בבית המשפחה התקיימו תפילות גם בלילה וגם בתפילת מנחה. האב והאחים הלכו לבית-הכנסת בתפילת שחרית. בערב השבת ארגונים סיפקו להם אוכל ולוגיסטיקה ומבחינה זו לא חסר כאן כלום".

"יש אנשים שמגיעים, המשפחה ביקשה להיות עם המשפחה הגרעינית שלה, הם מבקשים שלא יגיעו לפה ושלא יהיו סקרנים", הבהיר מנהל המוקד העירוני. לדבריו, "הם רוצים להיות עם עצמם ועם כוחות הביטחון שנמצאים בבית ונותנים להם מידע מאז יום שישי. צריך לכבד אותם ולהמשיך בתפילות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר