תיעוד: שירה מרגשת לאחר ליל שימורים למען החטופים

בסוף השבוע ישבו עשרות בחורי ישיבות, דתיים וחרדים, והגו בתורה במשך כל הלילה למען שלושת החטופים. את הלילה המיוחד הם סיימו בשירה מרגשת ומאחדת • צפו בוידאו (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: דוברות נוף איילון)

חבריהם ומכריהם של שלושת תלמידי הישיבה, אייל יפרח, גיל-עד שער ונפתלי פרנקל, מישיבת "אדרת התורה" ומישיבות נוספות, בהן גם ישיבות חרדיות, הגיעו בסוף השבוע אל בית-הכנסת ביישוב נוף איילון, שם למדו במשך כל הלילה ברציפות, לזכות החטופים.

במהלך הלילה למדו התלמידים ורבניהם בחברותות ועסקו בסוגיות הנלמדות בישיבה בזמן הקיץ. רגע לפני תפילת הנץ, התלמידים, חובשי כיפות סרוגות לצד אלו השחורות, פצחו בריקוד משותף בשירי רגש ותפילה.

יהודה, בחור חרדי שהגיע אל היישוב בכדי לחזות מקרוב אחר המתרחש סביב משפחת החטוף ונשאר ללמוד בבית-הכנסת אל תוך הלילה, סיפר ל"כיכר השבת: "הגעתי ליישוב נוף איילון כי אמרתי לאחי שחשוב שנגיע ונחזק את התושבים שעוברים ימים לא פשוטים. נכנסנו לבית-הכנסת בכדי לומר כמה פסוקי תהילים ולבסוף נשארנו שם ללמוד כל הלילה".

"זה היה לילה ממש מרגש", הוא מספר, "לא נראה לי שאשכח אותו עוד זמן רב. אתה רואה חרדים לצד דתיים פשוט יושבים ושקדים בעולמה של תורה. בזמן שבו אנחנו כל-כך היינו במחלוקת, פשוט השארנו הכול בצד ואין מרגש יותר מזה. אני מקווה שהאחדות הזו תעמוד לזכותם של החטופים והם יחזרו בריאים ושלמים במהרה לביתם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר