צפו: פייגלין נטש בזעם את האולפן בשידור חי - בגלל דברי ח"כ ערבי

חבר הכנסת משה פייגלין נטש בזעם את אולפן "ערוץ הכנסת" באמצע שידור חי, זאת בעקבות דבריו של ח"כ עפו אגבאריה, שאמר כי "חמאס הוא לא ארגון טרור. הכיבוש אשם" (בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
ח"כ משה פייגלין (צילום: פלאש 90. וידאו: ערוץ הכנסת)

דרמה באמצע השידור: ח"כ משה פייגלין (הליכוד) נטש היום (שלישי) בזעם את אולפן "ערוץ הכנסת", זאת בעקבות דברים חמורים שאמר ח"כ עפו אגבאריה (חד"ש).

חבר הכנסת הערבי טען שחמאס אינו ארגון טרור, והשווה את אלמנת סנ"צ ברוך מזרחי ז"ל, הדס, לאלמנות אנשי החמאס.

"חמאס הוא לא ארגון טרור" אמר אגבאריה בתכנית "אולפן פתוח" עם אורית לביא נשיאל, "חמאס הוא ארגון שחרור, הוא רוצה לשחרר. תמיד שולחים איזושהי פרובוקציה לעזה, תמיד יש רשימה של מבוקשים פלסטינים, באה ישראל והורגת אותם, כי אומרים זה מבוקשים ואז כאשר הפלסטינים יורים אומרים שזה הפצמ"רים. פצמ"רים זה 'ישראבלוף' אחד גדול, אף אחד אפילו לא נפצע מזה, לא נהרג מזה. מפצצה ישראלית אחת אלף אנשים מתים, מאה אנשים מתים".

המנחה נראתה קצת בהלם מדבריו ואמרה: "זה לא אמיתי מה שאתה אומר". לאחר מכן אמרה המנחה כי היא מעוניינת לדבר "דווקא על הדס מזרחי", אלמנתו של ברוך מזרחי ז"ל.

"למה דווקא על הדס מזרחי? הדם של הבעל שלה אחר מהדם של הבעלים של הנשים הפלסטיניות? למה אתם לא חושבים גם על הצד השני?" תקף אגבאריה.

כזכור, רוצחו של מזרחי, שנתפס בזמן האחרון, היה אחד ממשוחררי עסקת שליט, דבר שהביא לביקורת רבה כנגד עסקאות שחרור רוצחים. "המחבלים לא רוצחים מלידה, הם רוצחים בגלל המציאות" אמר אגבאריה, "המציאות בשטחים היא איומה ונוראה. הכיבוש הוא הבעיה היחידה, בואו נגמור את הכיבוש הזה ולא יהיו את הדברים האלה".

"נניח שיש כיבוש והכיבוש גורם להכל, זה מצדיק מעשי רצח?" שאלה המנחה. אגבאריה ענה "אני לא מצדיק רצח של אף בן אדם, גיניתי את זה ואני מגנה את הרצח מכל הצדדים אותו הדבר כמו הרצח בצד הפלסטיני. והתחלתי מזה כששאלתי 'כמה הדסות פלסטיניות יש?'. מדוע הדם של הבעל שלה הוא יותר יקר מהדם של אלפי פלסטינים שכבר נרצחו בשטחים?".

בשלב זה פנתה המנחה אל חבר הכנסת משה פייגלין ושאלה מה דעתו על הדברים. פייגלין נראה נסער מדבריו של אגבאריה ואמר "אני חושב שזה הרגע לקום וללכת מכאן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר