אפי שטרן: "רגע ההודעה על מציאת הגופות היה קשה ומזעזע"

אפי שטרן מנהל המוקד העירוני באלעד, ליווה את בני משפחת יפרח החל מליל שישי השחור בו התברר כי אייל נחטף. כעת אחרי מציאת הגופות הוא מדבר על התחושות הקשות (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |

הוא ליווה את בני משפחת יפרח מאז שבנם אייל הי"ד נחטף. הוא היה שם בשעות הקשות יותר והקשות פחות. בשעות בהן הייתה תקווה ובזמן שהתקווה נגוזה. רגע אחרי היוודע הגרוע מכל, אפי שטרן, מנהל המוקד העירוני בעיריית אלעד, מספר ל"כיכר השבת", על אותם רגעים.

אפי שטרן אומר כי תקוות כולם נגוזה וכי המשפחה מקווה לטוב: "כרגע ברור לכולם שהתקווה שהייתה לאורך כל הדרך לצערנו התבררה כשגויה, הקדוש ברוך אמר לא לעם ישראל, לא למשפחה. הם מקבלים את זה בתפילות ובאמונה והם מקווים לבשורות טובות כמו שאר עם ישראל".

מנהל המוקד העירוני אומר כי העירייה כולה כמו גם התושבים נמצאים להיעזר עבור בני משפחת החטוף: "כרגע מבחינתם הם קיבלו את זה בצורה מאוד קשה כמו שברור לכולם ואנחנו מקווים שאהבה שעם ישראל עוטף אותם ושהעיר עוטפת אותם, ראש העיר, חבר העיר, חברי המועצה וכל התושבים עוטפים אותם באהבה גדולה ומה שהם צריכים אנחנו עוזרים להם ומקווים שהם יתגברו על זה מהר ככל האפשר".

שטרן שכאמור ליווה את בני המשפחה בשבועות האחרונים, מספר על הרגעים אותם יזכור תמיד: "אני אזכור בעיקר את ההשלמה אחרי תקווה כל-כך גדולה, השלמה בשקט מזעזע, מקבלים אותה בדממה. אני אזכור את האצילות של המשפחה".

בהתייחסו לרגעים בהם ההורים הבינו כי הגרוע מכל קרה, מספר שטרן כי היו אלו רגעים קשים מנשוא: "הודעה קשה, הודעה קשה, המשפחה קיבלה את זה בצורה קשה, בצורה מאופקת. זו משפחה אצילית כמו לכל אורך הדרך. אנחנו מקווים שהם יתגברו על זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר