קו 422 מבני ברק לירושלים: נהג ערבי הותקף, הנהגים נוקטים עיצומים

נהגי חברת 'אפיקים' עורכים מהבוקר שיבושים בהפעלת קו 422 מבני ברק לירושלים וחזרה, בשל מקרה בו נוסע יהודי תקף לטענתם את אחד מהנהגים הערבים של החברה (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

עשרות נוסעים חרדים שהגיעו הבוקר (שני) אל תחנת האוטובוסים בבני ברק בהמתנה לקו 422 העושה דרכו אל ירושלים, גילו לתדהמתם כי האוטובוסים אינם מגיעים בזמן ולעתים במשך זמן רב לא עבר אוטובוס אחד.

השיבושים מגיעים בעקבות עיצומים בהם נוקטים נהגי חברת אפיקים המפעילה את קו 422 מבני ברק לירושלים וחזור, בעקבות תקיפת נהג ערבי בידי נוסע יהודי.

עשרות מנהגי החברה שהודיעו הבוקר על העיצומים ללא כל הודעה מוקדמת, טוענים כי נוסע יהודי תקף את אחד הנהגים הערבים. "לאור זאת", הם אומרים, "היינו חייבים להגיב על-כך".

נציגת השירות בחברת אפיקים אישרה בשיחה עם "כיכר השבת" את הפרטים: "אפשר לקרוא לזה עיצומים. אנחנו אומרים לציבור כי בגלל איזו שהיא תקיפה, כנראה של נוסע נגד בן מיעוטים, עשרות נהגים החליטו שהם לא מגיעים לעבודה וזה מביא לשיבושים".

בעקבות כך, ישנם כאמור שיבושים בלוח הזמנים. "האוטובוסים יצאו כל שעה במקום לפי לוח הזמנים. זה תלוי, יש זמנים שיוצא אוטובוס כל חצי שעה ויש זמנים כל עשרים דקות", מעדכנת נציגת השירות.

בחברה אומרים כי הם עושים כל שביכולתם שהעיצומים לא ישפיעו על לוח הזמנים: "החברה עושה את כל המאמצים, מביאים נהגים ממקומות אחרים בארץ, רק כדי לצמצם את כל הנזק שזה גורם וכמה שפחות נזק שהציבור יספוג".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר