נמל אשדוד: מזכיר ועד התפעול אבינועם שושן הושעה

חברת נמל אשדוד הודיעה כי מזכיר ועד תפעול אבינועם שושן, הושעה מעבודתו בנמל אשדוד וכי הוא יועמד לבירור משמעתי. הסיבה: הורה לעובדים לנטוש למרות מצב החירום (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אבינועם שושן (צילום: פלאש 90)

מזכיר ועד התפעול החרדי של נמל אשדוד הושעה מפקידו ונקרא לשימוע: בהודעה שהוציאה חברת נמל אשדוד נאמר כי "יו"ר ועד תפעול אבינועם שושן החליט על דעת עצמו, בלי לקבל אישור ובלי לידע איש, להורות לעובדי התפעול לנטוש את תחנות העבודה בנמל, בזמן שמדינת ישראל נמצאת במצב חירום".

"אבינועם שושן חרג מסמכותו והפר בכך כל נורמה אזרחית", האשימו בנמל את שושן: "זאת במיוחד לאור ההערכות המיוחדת של הנהלת החברה למצב הביטחוני שהחלה כבר ביום חמישי שעבר, בה הופעל מערך הביטחון והחירום הנמלי, אשר נותן מענה לאיום הביטחוני".

בנמל אשדוד אומרים כי הנהלת החברה רואה את ההתנהלות של שושן כהתנהלות שערורייתית, וזה במיוחד לאור הכרזת פיקוד העורף על מצב מיוחד בעורף.

"אלו ימים בהם מדינת ישראל והחזית האזרחית זקוקה לנמל אשדוד והנמל יעמוד לצידה של מדינת ישראל ככל שיידרש", אומרים בהנהלת החברה ומוסיפים כי "הנהלת החברה קוראת לעובדי התפעול לחזור מידית לעבודה רציפה".

לסיום מודיעים כי בהנהלה כי שושן הושעה מתפקידו ונקרא לשימוע: "לאור הפגיעה הקיצונית באינטרסים של המדינה ושל הנמל בשעת חרום, הנהלת החברה החליטה, לאחר התייעצות עם שר התחבורה, על השעיית מזכיר ועד תפעול אבינעם שושן, מעבודתו בנמל אשדוד ולהעמידו לבירור משמעתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר