פעילי שלום קטעו את נאום בנט בוועידת השלום: "רוצח ופאשיסט"

פעילי שמאל מחו נגד השר נפתלי בנט במהלך ועידת השלום, וכינו אותו רוצח ופאשיסט. אחד מהם העניק לו אגרוף. בנט: "זה המקום האחרון שחשבתי שתנסו לסתום בו פיות" (חדשות, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
שר הכלכלה נפתלי בנט (צילום: פלאש 90)

רצח הנער הערבי: יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט ספג הצהריים (שלישי) קריאות בוז ומחאה במהלך ועידת השלום של עיתון "הארץ". לטענת מקורביו, הוא אף הוכה באגרוף על ידי אחד הפעילים בשעה שיצא מהאולם.

השר בנט אמר במהלך נאומו כי: "השמאל הישראלי אונס את המציאות כדי להתאים לתיאוריה שלו", אך נאומו נקטע פעם אחר פעם. במהלך הנאום צעקו לעברו פעילי שלום: "פאשיסט - רוצח".

"זה המקום האחרון שחשבתי שתנסו לסתום פיות" הגיב בנט למוחים נגדו.

בהמשך נאומו אמר בנט: "אני רוצה שלום, אבל אמיתי, מה החזון של מדינת ישראל אל מול זה? איך נגיע לשלום ולקיום במקום המאוד מסובך הזה?".

"העם היהודי ומדינת ישראל לא רוצים מלחמה. מישהו פה בחוצפתו אומר 'אתה רוצה'. לצערי נלחמתי באינתיפאדה הראשונה, השנייה ומלחמת לבנון השנייה. אף אחד בחדר הזה לא יטיף לי על הרצון לשלום. אף אחד במדינת ישראל לא רוצה שלום יותר ממני" הוסיף בנט.

מ"הבית היהודי" נמסר בתגובה: "מפלגת הבית היהודי מביעה זעזוע ושאט נפש מתקיפתו של השר נפתלי בנט היום בועידת השלום של הארץ בתל אביב. קריאות ה"רוצח" בקהל וסתימת הפיות שתורגמו לאלימות פיזית הינן חמורות ובלתי נסלחות בציבוריות הפוליטית הישראלית. אנו מצפים לגינוי של כל איש שחופש הביטוי יקר לו מימין ומשמאל בישראל. לעולם לא נשתוק ולא נפסיק לומר את עמדתנו, יהיה אשר יהיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר