רה"ע שדרות אלון דוידי: "אנחנו נמשיך לסבול"

בשיחה עם 'כיכר השבת' אלון דוידי ראש עיריית שדרות סקפטי, "עד שלא ייכנס גורם חדש לעזה, מתחילים לספור לאחור עד לסבב הבא. כאזרח אני סומך על ראשי המדינה" (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אלון דוידי (צילום: פלאש 90)

הלחימה ברצועת עזה הסתיימה לעת עתה, ובזמן שחברי משלחות המשא-ומתן מתדיינים במצרים באשר להסדר קבע, התושבים בערי הדרום לוקחים את השקט בערבון מוגבל. הם מסרבים להאמין שהפעם, בשונה מפעמים קודמות, חמאס יקבל עליו את הדין.

אלון דוידי, ראש עיריית שדרות, אמר ל"כיכר השבת" כי החמאס ספג מכה קשה. "הייתה מלחמה ואליה יצאו כדי למגר את הטילים, לפגוע בחמאס ולפתור את בעיית המנהרות, אז ברוך השם בזכות הצבא הטוב שלנו שום אזרח לא נפגע עד כה מהמנהרות וחיסלו את כל המנהרות והכו בהם מכה קשה".

תושבי הדרום, כך גם ראש עיריית שדרות, כבר החלו לספור את הדקות לאחור לקראת סבב הלחימה הבא. "אני יודע שניצחנו במלחמה הזאת אבל כמו שכולנו יודעים אי אפשר לסמוך על החמאס כי הוא ארגון טרור ועד שהחמאס לא יסתלק מעזה ובמקומו ייכנסו גורמים שבאמת רוצים לפתוח את עזה לכיוון חיובי וכלכלי, עד אז אנחנו נמשיך לסבול ומבחינתו השעון החדש התחיל לתקתק".

ראש העיר סבור כי סכנת האיום מרצועת עזה עודנה קיימת ותישאר כזו עד החלפת שלטון החמאס: "אנחנו חיים במדינת ישראל וחלק מהחיים הם שסביבנו יש אויבים שרוצים לפגע בנו וזה חלק מהחיים. בארץ ישראל ישנם אויבים סביבנו ויש סכנה מסוימת. להגיד לך שהכול בטוח? ממש לא. אי אפשר לדעת מה צופן העתיד וכמו שאמרתי כל עוד החמאס שם, תמיד יהיה עלינו איום וזה ברור".

עם תחילת המבצע, היו לא מעט דיבורים כי מוטב יהיה לכבוש את רצועת עזה. ראש העיר מסרב להביע את עמדתו בסוגיה. "בתפיסתי האישית אני חושב שאת החמאס צריך לחסל כי זה ארגון טרור שצריך לפגע בו ולגמור אותו אבל אני לא ראש הממשלה ולא חבר בקבינט ואני לא חשוף למה שהם חשופים, כאזרח אני סומך עליהם".

"אני יכול לומר לתושבים שלי שכמו שבזמן המלחמה עשינו הכול על מנת לסייע ולעזור להם לעבור את התקופות הקשות האלה, אני יעשה כל דבר שהחיים יהיו כמה שיותר בטוחים ושנוכל באמת לפתח ולהמשיך לשגשג". הוא מתחייב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר