נתניהו: "לא מספיק רק כוח - צריך גם אורך רוח"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לביקור ב"עיר הקאסמים", שדרות, שם נפגש עם בני נוער ועם תושבי המקום: "עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה ואתם מוכיחים את זה" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש ההמשלה נתניהו בשדרות, היום (צילום: לע"מ)

מבצע צוק איתן: ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הצהריים (שני) לביקור בעיר מוכת הקאסמים, שדרות, שם נפגש עם בני נוער ותושבי המקום.

נתניהו אמר במהלך הביקור כי "החוסן של הציבור והחוסן שלכם נותן לנו הרבה כוח להפעיל הרבה כוח. אנחנו בתוך המערכה המדינית, ובמערכה המדינית צריך את אותו הדבר - צריך הרבה עוצמה, הרבה אורך רוח, הרבה התמדה וגם הרבה שכל. ואנחנו במערכה משולבת צבאית-מדינית, שהאחדות שלנו, הלכידות שלנו, כוח העמידה שלנו, הם מה שינצחו את המערכה.

"וזה מה שצריך להבין - צריך כאן הרבה אורך רוח וסבלנות. במזה"ת שאנחנו חיים בו לא מספיק שיהיה רק כוח - יש לנו הרבה כוח - צריך גם הרבה אורך רוח. יש לנו את זה, בשפע, ומי שמוכיח את זה - זה אתם. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה, ואזרחי ישראל, ואתם בתוכם, מוכיחים את זה".

ראש העיר, אלון דוידי, הודה לנתניהו על התמיכה והגיבוי שמעניקה ממשלת ישראל לשדרות. דוידי אמר לנתניהו: "אני רואה את החיבוק החם ואת רוח המפקד, שכל משרדי הממשלה מתייצבים לימין שדרות ובאים לראות במה אפשר לבוא לסייע. הצבא ואתה, הגנת עלינו ושלחת את הצבא להגן עלינו, ואנחנו מקווים שכל פגיעה או מחשבה לפגוע באחד מילדינו, תלווה בהרעשה ותלווה במכה חזקה, במכה איתנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר