פיקוד העורף: לפתוח מקלטים במרכז

בעקבות קריסת הפסקת האש וחידוש הירי מכיוון רצועת עזה לעבר ישראל, הודיע פיקוד העורף על פתיחת מקלטים במרכז. ראשי הרשויות בדרום הודיעו על חזרה לשגרת חירום (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
יירוט בגוש דן (צילום ארכיון: פלאש 90)

בעקבות קריסת הפסקת האש וההסלמה בדרום הארץ עם שיגור רקטות לעבר הערים אשדוד, נתיבות ובאר שבע, בעיריות השונות ברחבי הארץ לא לוקחים סיכונים והערב (שלישי) פרסמו חלקן הנחיות חדשות לתושבים וחלקן אף פתחו את המקלטים הציבוריים.

ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, הורה לפתוח את המקלטים הציבוריים. כמו כן, העירייה החליטה לפתוח מרכז חירום עירוני.

למרות שירי הרקטות טרם הגיע למרכז מאז קריסת הפסקת האש, בעיריית ראשון לציון הוחלט לפתוח את המקלטים הציבוריים בכל רחבי העיר.

עיריית קריית גת הודיעה אף היא על מעבר לשגרת חירום. בהתאם לכך, לא יפעל השוק העירוני וייסגרו מקומות האטרקציה שעתידים היו להיפתח מחר. ראש העיר הנחה כי הקייטנות בעירו יתקיימו אך ורק במקלטים.

על פי הנחיית ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, ולאחר הערכת מצב, מחר לא יתקיים השוק הפתוח ופארק "אשדוד ים" ייסגר למבקרים.

קמפיין פיקוד העורף לחרדים

בעיריית אשקלון הודיעו על חזרה לשגרת חירום ובהתאם לכך, לא ניתן יהיה להגיע אל חופי הרחצה בעיר וכי גם שם השוק העירוני לא יפעל. בעירייה העבירו בקשה לתושבים ולפיה אין לקיים התקהלויות וכי יש לשמור על משנה זהירות.

בעיריות רמת גן, תל באביב-יפו ונס ציונה, הורו אף הם לפתוח את המקלטים הציבוריים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר