האם שנת הלימודים תיפתח כרגיל?

בשל המשך הירי מעזה לישראל, בבתי ספר רבים ברחבי הארץ מתחבטים בשאלת פתיחת שנת הלימודים בתחילת החודש הבא. בפיקוד העורך צפויים לקיים דיון בנושא בקרוב (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: פלאש 90)

בתחילת החודש הבא אמורה להתחיל שנת הלימודים הבאה, אך בעקבות המשך ירי הרקטות לעבר ערי הדרום והמרכז, במשרד החינוך נערכים לכל האפשרויות, גם הגרועה שבהן; אי פתיחת שנת הלימודים.

במידה והמצב הביטחוני יישאר כפי שהוא כיום או יחמיר, משרד החינוך יציע לתלמידי הדרום פעילות חינוכית באמצעות תוכנות באינטרנט וקשר טלפוני עם המורים, בדומה לנעשה היום לילדי שליחי חב"ד ברחבי העולם.

לפי הדיווח ב"דה מרקר", מי שאמור לקבל בין היתר את ההחלטה - פיקוד העורף, טרם נדרש לסוגיה ובכירי הפיקוד טרם קיימו ישיבות בנושא. בימים הקרובים, סמוך לפתיחת שנת הלימודים, תבוצע הערכת מצב בה יוחלט האם לסגור את מוסדות החינוך.

הערכה הגוברת במערכת החינוך היא כי במידה והמצב הביטחוני יישאר כפי שהוא וירי הרקטות לעבר יישובי הדרום יימשך, יוחלט במשרד החינוך על ביטול שנת הלימודים והם לא ייפתחו כסדרם. דוגמה לכך הייתה בחודש שעבר כאשר פיקוד העורף הנחה לבטל את הלימודים בקייטנות בבתי הספר.

באם יוחלט על-כך במשרד החינוך ובפיקוד העורף, ראשי הרשויות צפויים לקבל את ההחלטה שלא לפתוח את הלימודים בבתי הספר הלא ממוגנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר