שרה נתניהו: כל הרע התחיל בהתנתקות

אשת ראש הממשלה הגברת שרה נתניהו אמרה במהלך ביקור אצל משפחת הילד דניאל טרגרמן שנהרג מפצמ"ר כי "הרע החל מאז ההתנתקות". זיכרון סלקטיבי במשפחת נתניהו? (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בני הזוג נתניהו (פלאש 90)

הגברת שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, טוענת כי להתנתקות יש קשר לתהליך הרע שעובר על תושבי הדרום. בביקור ניחומים בבית משפחתו טרגרמן שבנה דניאל הי"ד נהרג מפגיעת פצמ"ר, אמרה שרה נתניהו כי "כל הרע התחיל מאז ההתנתקות".

כזכור, בעלה של הגברת נתניהו, ראש הממשלה כיום, הצביע באחת מההצבעות שנערכו בעד תכנית ההתנתקות.אולם לאורך השנים טען וטוען נתניהו בתוקף כי התנגד לתכנית ההתנתקות.

נתניהו אמרה בפגישה עם בני משפחתו של דניאל הי"ד כי בעלה לא התנהל בצורה פוליטית במהלך מבצע צוק איתן, זאת בניגוד לשרים אחרים שלטענתה "ניסו לצבור הון פוליטי" ברשתות החברתיות. נתניהו האשימה את השרים המדוברים ב"חוסר אחריות".

בהמשך השיחה, שאל אביו של הילד שנהרג מפגיעת פצמ"ר את שרה נתניהו אם האו"ם יחקור את מותו של בנו כחלק מהחקירה שיקיים בשל מבצע צוק איתן ונענה בשלילה. שרה נתניהו טענה כי בעלה סיפר למזכ"ל האו"ם על המקרה, אולם העריכה כי האו"ם לא יפתח בחקירה בגלל המקרה. לדבריה "צה"ל הוא הצבא המוסרי בעולם".

דניאל טרגרמן בן ה-4, נהרג בסוף השבוע שעבר (יום שישי), כשפצצת מרגמה שנורתה מרצועת עזה פגעה ברכב בקיבוץ נחל עוז. "לדניאל היתה משמעת 'צבע אדום' והוא תמיד מיהר לממ"ד", סיפרה אמו גילה. "ברגע הישמע האזעקה הוא ידע מה לעשות ולאן ללכת. תמיד כשכולם היו מגיעים לממ"ד דניאל היה אומר 'עכשיו כולנו בטוחים'. הוא היה ילד יפה חכם רגיש ומתוק. רצינו לראות אותו גדל עם האחים שלו ומממש את עצמו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר