בעקבות הפרסום בכיכר השבת: מתאימים את המבנה לגן הילדים

בעקבות הפרסום ב"כיכר השבת", החלו עבודות שיפוץ בגן העירוני ברחוב מינצברג בשכונת בית וגן בירושלים, בו נחרדו הורי הילדים לגלות בתחילת השנה חשמל חשוף וריקבון (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
השיפוצים בגן (באדיבות המצלם)

בעקבות הפרסום ב"כיכר השבת", החלו עבודות שיפוץ בגן העירוני ברחוב מינצברג בשכונת בית וגן בירושלים. ההורים לילדים החרדים טענו כי המבנה בדירת המגורים אינו מתאים לשמש כגן ילדים וכי ישנה סכנה ממשית לחיי הילדים, בגלל שבמקום נמצא חשמל חשוף וכן תקלות נוספות.

אחת האימהות, סיפרה ל"כיכר השבת" כי "הם (הפועלים) התחילו את השיפוצים ביום רביעי בשבוע שעבר, זאת בעקבות הלחצים שהפעלנו. לא ייתכן ש-45 ילדים יהיו בגן שבו ישנם שלושה חדרים לא תקינים. טענו שהם צריכים לקבל מבנה נורמלי כמו כולם".

"אני עקבתי אחר העבודה, וביום שישי הבחנתי בכך שאין פועלים. התקשרתי למנהל ב'אגודת ישראל' והסברתי לו שעדיין המקום לא שופץ וכי ישנה סכנה ממשית לילדים. היום העבודות שבו אבל עדיין הגן לא תקין, ולפחות הם עובדים", היא מתנחמת.

טרם השיפוצים נשמעה האם רותחת מזעם: "זה לא נורמלי שהחופש הזה מספיק ארוך ועבדנו כאן כל הזמן ומתחילת שנת הלימודים אנחנו צריכים כל היום להתעסק בזה שיעשו לנו גן שאפילו לא ראוי למקום אדם. התלמידים כולם זכו לקבלת פנים לא טובה".

"כשאני באתי למקום ראיתי חשמל חשוף וקירות במצב ריקבון. השירותים מקולקלים. אין גינה המתאימה לילדים", היא סיפרה.

"למה הילד שלי צריך לקבל קבלת פנים כזו בשונה מחצי מדינה שכל התלמידים התקבלו בפרחים. הילד שלי נכנס לתוך דירה מסריחה ואני צריכה להגיד 'שלום מתוקי, זה הגן שלך'. איזו הרגשה רעה זו. אני משלמת מיסים וארנונה. אני פונה ללשכת ראש העיר פעם אחר פעם ואני אפילו לא זוכה לתגובה. למה אני צריך לעשות העבודה ולא העירייה?", היא קבלה לסיום.

טרם נתקבלה תגובת עיריית ירושלים ו'אגודת ישראל'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר