רחל פרנקל: "שמחים שזה נגמר"

רחל פרנקל, אמו של נפתלי הי"ד, הגיבה לחיסול רוצחי בנה: "שמחים שזה נפתר בלי שום פגיעות לחיילים שלנו". אברהם פרנקל: "יש דין ויש דיין. יודעים שהושקעו מאמצים רבים" (חדשות,בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
רחל פרנקל, אמו של נפתלי הי"ד (צילום: יוסי זליגר / פלאש 90)

חוטפי רוצחי שלושת תלמידי הישיבה - גיל-עד שאער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח הי"ד, חוסלו הלילה (שלישי) בחברון, ומשפחות הנערים נושמים לרווחה.

רחל פרנקל, אמו של נפתלי הי"ד, אמרה הבוקר בתגובה לחיסול הרוצחים כי "לאורך כל התקופה הסתובבו שם שני אנשים עם שני אקדחים ונשקים אוטומטיים שאין להם דבר להפסיד".

לדבריה, "פחדנו שייפגעו עוד חפים מפשע, ואנחנו שמחים שהדבר הזה נפתר בלי שום פגיעות לחיילים שלנו. אנחנו יודעים שהשב"כ והצבא עבדו על זה באינטנסיביות גדולה ואני שמחה שהם הצליחו ללא פגיעה בחיילים".

רצחו את הנערים והתחילו לשיר • ההקלטה המלאה

איריס יפרח, אמו של הנער איל הי"ד, אמרה כי "התפללנו שהם ייתפסו, זה היה רצון טבעי וחזק ביותר. מבחינתי מי שנטל חיים של הבן שלי, בא היום בחשבון ומשלם על זה בחייו. זה הדבר הנכון ביותר לעשות".

יפרח הודתה לכוחות הביטחון והוסיפה כי "זו הייתה משימת הסגירה לחטיפה והיום הגדול הגיע. לדעת ולהבין שמי שנוקם בנו ורוצה לחסל אותנו נבוא איתו בחשבון. ועל זה נאמר, 'כי דם עבדיו יקום ונקם ישיב לצריו', הקדוש ברוך הוא מנהל את העולם באופן מחושב ביותר".

אביו של נפתלי פרנקל, אמר בתגובה לחיסול רוצחי בנו: "יש דין ויש דיין, ושמענו מה קרה הלילה באמצעות השליחים הנאמנים שלו - השב"כ וצה"ל".

פרנקל הוסיף ואמר כי "אנחנו ידועים שהושקעו בזה המון מאמצים, ואנחנו מודים להם על העניין הזה".

הבוקר (שלישי) הותר לפרסום כי לאחר פעילות מודיעינית מאומצת, איתר השב"כ את מקום הימצאם של שני חוטפי ורוצחי הנערים. בפעילות משותפת של השב"כ, הימ"מ וצה"ל, פשטו כוחות גדולים על מקום המסתור, ובמהלך הניסיון להביא למעצרם של השניים, התפתחו במקום חילופי אש, במהלכו נפגעו שני המחבלים. בשב"כ מעריכים כי השניים חוסלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר