שבוע למותו: חברי נתנאל עראמי ז"ל הפגינו במתחם בו נהרג

שבוע לאחר שמת כשנפל במהלך ביצוע עבודות במתחם בנייה, חבריו של נתנאל עראמי ז"ל יצאו להפגין במתחם הבנייה, וטענו כי נרצח על ידי "רוצחים שפלים". ח"כ לשעבר נכח (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מיכאל בן ארי (פלאש 90)

שבוע לאחר מותו של נתנאל עראמי ז"ל, בן ה-26, שנפל מגובה רב במהלך ביצוע עבודות באתר בנייה בפתח תקווה, חבריו ובני משפחתו עדיין מסרבים להאמין כי מדובר במוות בנפילה, וטוענים כי הוא נרצח על ידי "רוצחים שפלים".

עשרות פעילי ימין הגיעו בימים האחרונים לאתר הבנייה בו נפל, ומחו על מה שהם מכנים "רצח עראמי". במודעה שהועברה למפגינים על ידי המארגנים תחת הכותרת "זעקת הדם הנקי", נכתב "נתנאל עראמי הי"ד נרצח בלב העיר פ"ת. ערל חתך לו את הרתמים בזמן שהיה תלוי בין שמים לארץ וריסק אותו אל מותו".

חבר הכנסת לשעבר, ד"ר מיכאל בן ארי שהיה בין המפגינים, אמר: "אנחנו זועקים כי דמו של נתנאל זועק מהאדמה. לא יכול להיות שהרוצח יסתובב חופשי. אין לנו שום שאלה שמדובר כאן ברצח בכוונה תחילה".

"אנחנו החברים, בני המשפחה ועם ישראל כולו לא יכולים לשבת בבית בחיבוק ידיים אומרים וקראים למשטרת ישראל, אנחנו לא מוכנים יותר שמדינת ישראל תסתיר את מה שקורה מתחת לפני השטח. בכל מקום מנסים להרוג אותנו". הוסיף בן ארי.

לדבריו, "האירוע הזה צריך לזעזע את אמות הסיפים במדינת ישראל. זה היה צריך לזעזע מראש הממשלה, נשיא המדינה והמפכ"ל. למה הם שותקים? אנחנו אומרים שאנחנו לא יכולים לשתוק כי אם נשתוק יגיעו עוד מקרים כאלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר