פ"ת: בעקבות החשד לרצח נתנאל עראמי, השיטור העירוני מתגבר כוחות

לאחר ההתפתחות הדרמטית בחקירת רצח נתנאל רואי עראמי ז"ל, הורה ראש עיריית פתח תקווה איציק ברוורמן על תגבור כוחות בשיטור העירוני: "תחושת הביטחון בעיר נפגעה" (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
איציק ברוורמן (צילום: דף הפייסבוק של ברוורמן)

אחרי ההתפחות הדרמטית, עליה עדיין חל צו איסור פרסום, בשעות האחרונות בחקירת הרצח של נתנאל רועי עראמי ז"ל, בן ה-26 שנהרג במהלך עבודתו כשצנח אל מותו מהקומה ה-11 בבניין בפתח תקווה, הורה ראש העיר איציק ברוורמן לתגבר את כוחות השיטור העירוני.

במכתב לשר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' ולמפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, קובל ראש העיר על שהייתם הבלתי-חוקית של מסתננים. "בעקבות החשד המתגבש לרצח המזעזע של נתנאל רואי עראמי ז"ל, שהתרחש בבניין מגורים, הנבנה בימים אלה בלב שכונה הומה, מול בית ספר יסודי, ולאור מספר אירועים נוספים שאירעו לאחרונה בעיר פתח תקוה בהם היו מעורבים לכאורה שוהים בלתי חוקיים או פועלים ערבים העובדים באתרי בניה ברחבי העיר, נפגעה תחושת הביטחון של תושבי העיר" כתב ברוורמן.

"על מנת להלחם בתופעה זו, על המשטרה וכוחות הביטחון לפעול בכל כוחם נגד גורמים אלה, גם במישור המניעתי וגם במישור ההרתעתי כפי שנעשה בעבר". קבל ראש העיר.

ראש העיר לא מתכוון להמתין להחלטת המשטרה כיצד לטפל בבעיה שנוצרה, ואמר כי "כדי למגר עבריינות פלילית שניסתה להרים ראש בפתח תקווה, אני הוריתי את השיטור העירוני והפיקוח של העירייה להגביר נוכחות וסיורים באזורים שבהם יש ריכוזים של בניה חדשה ועובדים זרים ובעיקר ליד מוסדות חינוך".

"אולם אין בכך די, כי הכוח והסמכות נמצאים רק בידי המשטרה וכוחות הביטחון ורק הם יכולים לתת מענה אמיתי לצורכי תושבי העיר בנושא זה" כתב ראש העיר.

"אשר על כן", כתב ראש העיר למפכ"ל ולשר הממונה, "הנכם נדרשים להורות ולוודא כי המשטרה וכוחות הביטחון האחרים יפעלו במלוא הכח להרחיק מפתח תקוה את הגורמים המהווים סיכון פוטנציאלי לתושבים וליצור הרתעה אמיתית של אותם גורמים על מנת למנוע הישנות מקרים, כפי שקרו לאחרונה".

לסיו, אמר ראש העיר כי "אני דורש כי תקצו לאלתר את הכוחות והמשאבים הנדרשים, תוך קביעת סדר עדיפויות ברור, להשגת משימה זו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר