מחאה בדרום ת"א נגד פסיקת בג"צ: "חרץ את גורלנו לגיהנום"

תושבי דרום תל אביב יפגינו כנגד החלטת בג"צ לבטל את חוק המסתננים. יוזמת ההפגנה: "לא ניתן לשופטי בג"צ לקבוע מדיניות ממשלתית. לא בחרנו בבג"צ אלא בחברי הכנסת" (ארץ, מקומי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
התפרעויות אלימות בהפגנה נגד פליטים בתל אביב (צילום: רוני שיצר, פלאש 90)

ימים ספורים אחרי שתשעה שופטים בראשות נשיא בית המשפט העליון קיבלו את את עתירת ארגוני זכויות האדם וביטלו את התיקון הרביעי לחוק למניעת הסתננות החדש, אנשי ימין יוזמים הפגנה כנגד ההחלטה.

ההפגנה תתקיים מחר (ראשון) בשעה 18:00 משוק התקווה ברחוב ההגנה בתל אביב. המפגינים יקיימו תהלוכה עם דגלים שחורים לעבר גן לוינסקי. המפגינים יקפלו את דגל ישראל "המושפל" כלשונם, ויניפו בגן לוינסקי את הדגל השחור, "סמל החרפה והחורבן בחסות הבג"צ".

במודעה שכותרתה "בג"צ הניפו עלינו דגל שחור!", נכתב כי "פסיקת בג"צ שפסלה את חוק המסתננים. חרצה את גורלה של מדינת ישראל לחידלון, ואת גורלם של תושבי דרום ת"א לגיהינום. לא נשב בבית כשהמדינה שלנו נרחבת בידי בג"צ".

מאי גולן, מנכ"לית עמותת העיר העברית שעומדת מאחורי ההפגנה, הסבירה ל"כיכר השבת": "בג"צ גזר על תושבי דרום ת״א גזר דין של גיהינום. לא ניתן לשופטי בג"צ לקבוע מדיניות ממשלתית ואנו דורשים ממשלת ישראל לחוקק חוק חירום שיציל את תושבי השכונות . לא בחרנו בבג"צ בחרנו בחברי הכנסת שיגנו עלינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר